Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Hvilke positive og negative egenskaper hadde vognen? Vi venter barn nr to av to tette, og ønsker å ha en søskenvogn som er mest mulig praktisk, både hva størrelse (bredde), individuell regulering, tyngde, manøvrering, div. justeringer, fremkommelighet m.m. angår. Har sett litt rundt på nettet, og tror kanskje Urban Jungle Mountain Buggy duo er den vi har falt mest for - men den er til gjengjeld ganske så dyr sammenlignet med endel andre søskenvogner. Ønsker derfor DIN formening om den vognen DINE barn har/hadde - og hvorfor du mener jeg også bør kjøpe den. Eller IKKE bør kjøpe den. :-) Setter stor pris på alle innspill! :-D
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Vi hadde emmaljunga twin city cross. Grunnen til at vi ville ha den, var rett og slett fordi jeg ønsket å ha begge barna vendt mot meg. Storebror var bare 15 mnd, og jeg syns det var viktig å ha muligheten til øyekontakt og kommunikasjon når vi trillet tur. Vi har vært veldig fornøyd med vogna vår!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Takk for svar! Ser ut som en god og robust vogn, og liker at den er vendt mot meg. Men tror likevel jeg vil gå for en med roterende fremhjul. Går myyye med vogn, og ønsker ikke å måtte "slepe" mer enn nødvendig.. ;-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå