KirstenDunst Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Dette spørsmålet har ingenting med barn og lignende å gjøre, men jeg bare lurer på om noen har opplevd det samme som meg og hvordan det ble ordnet. Jeg mistet en tannfylling for ca. 4-5 måneder siden, fikk da en ny som datt ut idag. Jeg blir sur med tanken på å måtte betale 600-700 kr for å få satt inn en ny. Så leste jeg et sted at det hender man får en ny av tannlegen, men tannlegen er ikke pliktig å gi en ny fylling. Er det noen som har klagd på en fylling og fått en ny?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå