Gå til innhold

Vil du gjette hva jeg jobber med? Bare for moro skyld :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 21 år, og fikk sønnen min da jeg var 19 år gammel. Jeg er alenemor og har vært alene hele veien, ble gravid etter et one night stand. Jeg leier en leilighet på 50 kvm. Jeg har ingen utdannelse utover videregående skole.

Sønnen min har et relativt uvanlig navn, med mellomnavn. Det er 87 menn i Norge som har hans første navn, og jeg tror han er den eneste i Norge med navnekombinasjonen han har.

Med disse opplysningene, hva tror du jeg jobber med? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du jobber i barnehage.

Skrevet

Hva har navnet på sønnen din osv å gjøre med jobben din?

Skrevet

Mange av damene her inne har en oppfatning av at bare dumme damer med lavtlønna yrker gir barna sine uvanlige navn. Jeg skjønner godt at HI gjør et poeng ut av det.

Ikke HI.

Skrevet

Matbutikk eller sekretær.

Skrevet

Professor i kjernefysikk tipper jeg.

Skrevet

Telesexvertinne.

Har du snart tenkt å gi oss svaret HI? Jeg sitrer av spenning her!

Skrevet

Hun hadde vel neppe noe særlig jobb den gangen hun fikk han og gav han navn...

Skrevet

Definitivt frisør eller dekoratør. Tipper at du har gått form og farge.

Skrevet

Her var det mange morsomme forslag! Likte spesielt telesexvertinne - det hadde vært noe! ;)

Jeg er avdelingsleder for kulturseksjonen i en av landets største kinoer. Den så dere ikke komme, vel!

HI.

Skrevet

Jeg gikk forresten salg og service på videregående. Tok allmenn påbygging etterpå.

Skrevet

Jeg er vel ikke kjempeoverrasket heller, trenger vel ikke atomfysikerutdanning for å jobbe på kinoen, men personlig egnethet og interesse for film. Hvor mange har du under deg som avdelingsleder da?

Skrevet

Film har ingen ting med jobben min å gjøre. Arbeidsoppgavene er blant annet innenfor regnskap, å skaffe (og holde på ;) ) kunder, det vil si klienter som f.eks. byens teater, som avdelingen min selger billetter for, jeg programmerer og fakturerer, kontrollerer salgstall og modererer kulturdelens nettside.

Jeg har en medarbeider som svarer på telefonen og gjør enkelt sekretærarbeid, i tillegg til de som selger billetter i billettluka, selv om de strengt tatt ikke er _mine_ ansatte.

HI.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...