Gå til innhold

Hvilken vogn har dere kjöpt da? Kjöpt i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tittet på litt forskjellig, men har ikke så god råd. Sett på både brukte vogner og billigere nye vogner. Men i dag fant vi en fin vogn som vi kjöpte! Litt i dyreste laget til å väre brukt, men satser på at vi kan få solgt den en gang senere og få ut noen kroner.

Er den Kronan Duo vogn 2010 modell. Brun. Kjempefin! Og fikk med alt av ekstrautstyr (to vognposer, regntrekk, vindtrekk, stellebag, ekstrahjul, mykbag...) :)

Vet ikke om de finnes i Norge, men har blitt et populärt merke her de siste årene. Föles godt å ha vognen i hus. Det förste vi har kjöpt til babyen faktisk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en emmaljunga cerox fra sønnen min på 2,5år, har kjøpt mykbag til å ha oppi :-) til 1 unge hadde jeg simo kombi, kjempe fornøyd med den også :-) så for meg er Emmaljunga og Simo de beste vognene jeg har hatt :-)

Skrevet

Jeg hadde en Simo til min förste, men det var en duovogn og jeg hadde bare bagen (kjöpte brukt). Fornöyd med den, selv om den var litt stor og upraktisk da jeg bodde i 2. etg i blokk på den tiden.

Så på endel Emmaljunga vogner også nå. Emmaljunga citycross ser jo fin ut. Men nå ble den denne Kronan vognen da. Ser veldig fin og praktisk ut, så jeg gleder meg veldig til å få prövd den ut.

Eneste er at det kanskje er litt lite fjäring i den, noe jeg var avhengig av til datteren min (gynge gynge gynge med vogna for å få henne til å sove...).

Såååå utolmodig på at denne babyen skal komme nå...

Vil jo ikke at den skal komme nå, men kan ikke tiden gå enda litt fortere?

Skrevet

Jeg hadde en Simo til min förste, men det var en duovogn og jeg hadde bare bagen (kjöpte brukt). Fornöyd med den, selv om den var litt stor og upraktisk da jeg bodde i 2. etg i blokk på den tiden.

Så på endel Emmaljunga vogner også nå. Emmaljunga citycross ser jo fin ut. Men nå ble den denne Kronan vognen da. Ser veldig fin og praktisk ut, så jeg gleder meg veldig til å få prövd den ut.

Eneste er at det kanskje er litt lite fjäring i den, noe jeg var avhengig av til datteren min (gynge gynge gynge med vogna for å få henne til å sove...).

Såååå utålmodig på at denne babyen skal komme nå...

Vil jo ikke at den skal komme nå, men kan ikke tiden gå enda litt fortere?

Skrevet

Vi har kjøpt en Bugaboo Cameleon i brun farge, gleder meg masse til å bruke den kontra den vogna vi hadde til førstemann som var bare utrolig tung på alle måter!

Skrevet

Vi har kjøpt en citybag til Emaljunga citicross vogna vi har til minsten på 21 mnd. Har også kjøpt ny stokke vogn :P En til byen og en til fjell/mark :) Er vel galskap, men klarer ikke la vær...elsker vogner :)

Skrevet

Bestilte en Teutonia Spirit S3 2011 modell i dag. Har alltid syns de var fine, og etter at det var mulig å få luftdekk på de så ble jeg solgt.

Skrevet

Venter på en tfk joggster twist 2011mod med multi x bag som er på vei fra kiddies24! :D Den ble videre sendt fra oslo idag, så regner med den er her om max ett par dager! Gleder meg masse til den er i hus! :)

Skrevet

Hei Cece!

Har dere bestilt fra utlandet eller i butikk i Norge, da med lufthjul? Vi vil også kjøpe S3, men på Rudo Barnevognhuset her i Oslo hadde de ikke lufthjulene inn, men skulle sjekke det opp for meg.

Fint med litt tips, når man ellers må ta så mye valg og alle har sine meninger!

Maya

Skrevet

Vi har en emmaljunga (classic duo combi...? Husker ikke helt..) fra storebror. Super vogn, god plass og god å trille. Skal plukke den frem snart, og pusse og gnukke på den så den blir så god som ny :) Det eneste som er litt synd med den er at den har så upraktisk bag hvis man ønsker å bære den, så jeg skal kjøpe en softbag å ha oppi - det savnet jeg sist.

Skrevet

Hei Maya.

Vi bestilte fra mypram.de

Har noen versjoner på lager, andre er bestillingsvare. Men til gjengjeld sparer vi vel ca 2500 kr på å kjøpe vognen der istedet for i Norge. Og så kan du få den i alle 2011 kombinasjonene, det er ikke mulig i alle butikker i Norge heller uten å bestille.

Lykke til med vognvalget ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...