Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har konfirmant neste år og allerede begynnt å grue meg til talen..Jeg har skikkelig vondt i magen bare ved tanken. Er det slik at alle mødre MÅ holde tale når barnet blir konfirmert? Vil folk reagere hvis jeg ikke holder tale tror dere?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har vært i veldig mange konfirmasjoner der det ikke har blitt holdt tale. Ingen holdt i min heller. Reagerte ikke på det jeg. Visste ikke det var noe man skulle gjøre:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Kanskje du kan lage en sang, som alle kan synge felles? Legge et ark med sangen under alle asjettene? Eller så kan du jo skrive en tale og ramme den inn-gi det til sønnen og at han kan lese den for seg selv. Kankje du kan holde tale SAMMEN med noen andre familiemedlemmer? Eller ikke holde noen form for tale-det e lov!!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Du kan lage et slideshow av bilder, Lage en 5 min videofilm fra barndommen, Lage en flott fotobok med bilder og historier du ønsker å formidle om barnet ditt som står fremme slik at alle kan se:) Du kan sette ditt preg på dagen uten å måtte tale!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har bare vært i 3 konfirmasjoner inkl. min egen, og det var ingen taler i de. Både jeg og samboeren min hater taler og sanger i slike type tilstelninger, så vi har ikke og kommer ikke til å praktisere det.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Å gud dere aner ikke hvor lettet jeg ble nå!! Tror jeg skal skrive en tale til sønnen min jeg og ramme den inn så kan han få lese den selv:) Og kanskje de andre også Så tror jeg jammen jeg skal lage en sang og dele ut som alle synger:) TUSEN TAKK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå