Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er verpesjuuuuk! Og det viser seg sterkt når knert på snart 3 er i seng og mor skal slå ihjel tid på nettet :P Finn.no er min bestevenn, selvsagt med søkemonitoren fast satt på barneutstyr og barnevogner ;)

Se så søt denne er da :

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/bilder?finnkode=27203895

Liker egentlig best Emmaljunga/SIMO type vogner, men denne var søt og god lell ;)

Hiv gjerne på med mer linker til barneutstyr, så kan jeg virkelig kjenne eggstokka riste her i sofakroken!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅÅh den var kjempe søt!! Hadde jeg hatt jente skulle jeg jammen hatt en slik en!! Liker også best emmaljunga egentlig, men denne var jo drit søt

Skrevet

Må bare få si at: Den var helt JÆVLIG!! Hold deg til Emmaljunga eller Simo du.

Skrevet

ja, jeg håper i grunn at neste barn blir jente, for jeg er helt tussete etter jenteting nå om dagen :P Har jo alle guttetinga i boden, så blir litt nedtur å måtte være fonuftig å bruke omigjen hvis neste blir gutt. Blir det jente MÅÅ jeg jo handle inn nytt utstyr :P

Hehe ;)

HI

Skrevet

Eng med 19:57. En sånn vogn som en får vondt i huet av å se på

Skrevet

så fint at du vil spre dine meninger da 19:57. Ikke minst er det veldig godt å få skreket litt, eller hva??

Skrevet

Godt smaken er som baken! for huff.. den var fæl =S

Skrevet

Nesten sikker på at det er HI som prøver å få solgt vognen til 3 åringen...Nice try:;)

Skrevet

Uff, da. Hver sin smak ja. Jeg synes den var grusom både i farge og utforming.

Skrevet

knert er en gutt, så med mindre jeg bomma meget feil ved kjøpt av barnevogn når han var liten, så er den ikke min ;)

Jeg syntes ihvertfall den var søt ^^ men skjønner at folk er uenig, for den er litt prangende. Tror jeg må overtale gubben hardt med masse sjarm for å få ham til å trille noe slikt noe noen gang ;)

HI

Skrevet

Uff, den var spesiell. Tror jeg hadde blitt sprø av å se på den for lenge.

Skrevet

Er du tilbakestående, 19:59? Må jo være lov å si at man ikke er enig i at den er en pryd for øyet.

Skrevet

den så ut som en iskrem. får vondt i hodet og øynene av å se på den lenge.

Skrevet

Huff så fæl......=(

Men jeg liker best svarte vogner jeg da....

Har svart OTH vogn, den er super!

Skrevet

Artig vogn, men ikke min stil ;o)

Skrevet

Uff den var stygg syns nå jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...