Gøril (210406) Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 hei, Jeg lurte på en ting. jenta mi på straks 5 år klager alltid at det er kaldt når hun skal legge seg under dyna og vil alltid ha varmeflaske. jeg selv er en frysinpinne og har varmeteppe. Den siste tiden kommer hun inn til oss og vil sove på varmeteppe da det er så godt og varmt til oss sier hun. Hun sover i dundyne og er ikke kald. Er det uforsvarlig å la henne ha varmeteppe som vi slår på før hun legger seg og slår av når hun har sovnet?? Takknemmlig for svar.
flypapir Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Vi har vurdert dette til vår 5åring også, men det har blitt med tanken foreløpig Om du velger å kjøpe det bør det ikke være noe problem, eneste jeg kan tenke meg er at du drar ut kontakten når hun legger seg. En 5åring KAN jo ha uhell iløpet av natta og da er det ikke noe særlig om teppet står i kontakten.
Gøril (210406) Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2011 Høres fornuftig ut.. da drar jeg ut kontakten og så ser vi hvordan dette går.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Jeg hadde aldri turt å ha på et varmeteppe mens barnet lå på det. men som oppvarming av senga kunne det jo fungert og etter det hadde jeg fysisk tatt det vekk... Ting som kan gå galt: Tisseuhell, og det er like kjedelig om kontakta er i eller ikke hun kan finne på å sette det på igjen selv ila.natta Uansett har jeg litt problemer med å ha el-ting i senger der det er barn eller meg (lamper bør være på nattbord el vegg)
Gjest amandine Skrevet 22. mars 2011 #5 Skrevet 22. mars 2011 Varmeteppet vårt tok fyr. Det sier seg selv at mine barn aldri ville fått ligge der! Hadde de ligget i sengen da det antente hadde de blitt alvorlig skadd, for det ble en ordentlig brann. Varm heller sengen opp med varmeflasker før hun legger seg, så madrassen og dynen er varm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå