Gå til innhold

bare jeg som ikke digger Ellen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes hun gjør for mye ut av seg med all dansinga osv...er så mannlig:) Har ei venninne som elsker henne, jeg _lider_ meg gjennom programmet sammen med henne her:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er bare deg! ;o)

 

Neida. Men jeg digger henne!

Skrevet

Jeg synes hun er superslitsom og deler ikke hennes form for humor. Men hun virker snill:)

Skrevet

Bytt kanal og se på noe annet.

 

Velbekommen!

Skrevet

overså du noe?venninna mi som ser på;)

Skrevet

Jeg liker henne. Hun er en glad solstråle og sprer gode vinner. Digger ikke showet. Det ser jeg lite på. Men liker at hun har en snill form for humor. I dagens mobbesamfunn trenger vi noen slike forbilder. Også holder hun seg utrolig godt og ser naturlig ut. Hun er 53 tror jeg...

Skrevet

Enig med deg, slitsom og tørr humor

Skrevet

Jeg synes hun er fantastisk! Kjempemorsom og flott dame :)

Skrevet

syns hu er ok jeg.. men den der dansinga.. den er bare teit

Skrevet

Liker Ellen, men ikke programmet hennes. Alt for amerikansk. For mye hyling og skriking... Grøss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...