Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Synes hun gjør for mye ut av seg med all dansinga osv...er så mannlig:) Har ei venninne som elsker henne, jeg _lider_ meg gjennom programmet sammen med henne her:P
Tante Blås Squaw Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Ja, det er bare deg! ;o) Neida. Men jeg digger henne!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Jeg synes hun er superslitsom og deler ikke hennes form for humor. Men hun virker snill:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Bytt kanal og se på noe annet. Velbekommen!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Jeg liker henne. Hun er en glad solstråle og sprer gode vinner. Digger ikke showet. Det ser jeg lite på. Men liker at hun har en snill form for humor. I dagens mobbesamfunn trenger vi noen slike forbilder. Også holder hun seg utrolig godt og ser naturlig ut. Hun er 53 tror jeg...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 Jeg synes hun er fantastisk! Kjempemorsom og flott dame
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #12 Skrevet 21. mars 2011 syns hu er ok jeg.. men den der dansinga.. den er bare teit
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #13 Skrevet 21. mars 2011 Liker Ellen, men ikke programmet hennes. Alt for amerikansk. For mye hyling og skriking... Grøss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå