Gå til innhold

11års alderforskjell...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 24år, han er 35år. VIlle dere reagert på det?

Vi mener begge at vi føler oss like gamle, og merker overhode ikke forskjellen (eneste jeg merker, er at han har reist mer).

Jeg har et barn fra før, som jeg fikk da jeg var 20, tror jeg har modnes mye med det.

Vi er skremmende like, tenker mye likt, og legger ordene i munnen på hverandre. Vi har felles interesser, og felles mål og drømmer for fremtiden. Jeg er 110% meg selv, enten det er i kjole, eller i pysjebuksen. Jeg vet han liker meg akkurat slik jeg er, enten jeg forteller dumme vitser, eller gråter.

Kommunikasjonen er enestående, vi kan prate om absolutt alt. Og jeg tror at dette er vårt sterkeste kort, når forelskelsen går over til hverdag.

Ja, jeg er hodestups forelsket, og har vært det i 2år nå:)

Føler meg som verdens lykkeligste:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle nesten tro at jeg leste om oss her hjemme:) der er jeg 26 og han 37. jeg har en gutt som jeg fikk da jeg var 20 :)

alder ingen hindring så lenge dere har det fint i hop:))

lykke til videre og kos dere med hverandre ;)))

Skrevet

her og!

Jeg fikk en datter når jeg var 19, og møtte drømmemannen når jeg var 21:) Han er 12 år eldre enn meg, og idag er vi gift, har felles barn, hus, katter, biler, og alt :)

Er enestående på kommunikasjon oss i mellom, og han får meg til å le hver eneste dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...