Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Ja, altså.. Reg. meg på en datingside for noen dager siden, kun for moro skyld egentlig. Er ikke desperat eller noe, hehe.. Men synes det er spennende å bli kjent med nye folk egentlig =) Har fått mange brev allerede, og flere av de synes jo bare det er koslig at jeg er mamma. Har blitt bedt med på 2 dater Begge de har barn fra før. Han ene er ca 6 år eldre enn meg med to barn fra før hvorav den minste er ett år eldre enn min, han andre er "businessmann" med et barn som er like gammel som min. Og, ville dere vært skeptisk å date menn som har barn fra før?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Hyggelig at du får mange brev da. Jeg har datet 3 stykker fra datingsider, ingen av de har blitt til noe da kjemien uteble men det var hyggelige dater. hadde vel ca. 2 med hver. Har kontakt med to av de som venner nå i ettertid. Snakker med et par nå som vil ha meg med ut begge to, så får vi se. Bare ta første date ute blant folk, husk at man aldri vet helt sikkert hvem man har å gjøre med Lykke til. Jeg har datet de med og de uten barn, det kommer jo helt ann på hva du selv tenker om det. Hvis du dater noen som du vet er ute etter et forhold og du ikke kunne tenke deg å bli stemor så ville jeg ungått det. Jeg selv skulle nok helst funnet noen uten barn, men når man har barn selv syntes jeg det skulle være litt mye å forlange at de ikke har barn. Derimot finner jeg det viktig at de ikke har bestemt seg for å ikke få flere barn da jeg kan tenke meg et til.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Tusen takk for svar =) Er nettopp det jeg tenker! Tror ikke jeg hadde hatt noe imot å bli stemor en eller annen gang, men ønsker meg jo flere barn i fremtiden siden jeg kun har ett barn selv ( og er ung enda) Og ta steget til selve datingen virker ganske skremmende sånn umiddelbart, men kanskje i fremtiden. Hehe.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå