Gå til innhold

noen som har erfaring med denne babycallen??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for linken.=) ja jeg vurderer den også..men er den bra? og er det sånn walkie talkie funksjon på den? er ganske avhengig av det siden vi er mye på campingplasser om sommeren...kjekt å kunne snakke tilbake til dem hvis jeg er ett lite stykke unna...=)

Skrevet

Nei den har ikke den funksjonen. Vi trengte ikke det da vi har den til baby, og babyer jo bare blir forvitrret av å høre mors stemme uten at mor er i nærheten.

Men hvor gamle er eldstebarnet da, om du vandrer fra dem på campingplassen? Kanskje de er gamle nok til å da kunne ha en telefon liggende, så du kan ringe om du hører de trenger deg?

Ellers er det sikkert andre som også er brukbare. Denne er bare veldig lang rekkevidde på, utrolig sensitiv og veldig klar lyd på. Nattlysfunksjon til baby og lommelyktfunksjon på voksendelen. Kommer med oppladbart batteri også. Og har 8 kanaler, så man slipper å ligge på samme frekvens som andre, og kan være trygg på at det er ens egen unge man hører. :)

Vi har forøvrig fanget opp en pågående militærøvelse som er mer enn 2 km unna, så den er veldig god sånnsett. hehe Bytta fort kanal der ja. Kan tenke meg det må ha vært morsomt for militæret som plutselig fikk inn en gråtende baby....

Lykke til med valg av babycall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...