Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Min man har fått klamydia og vi har begge måtte gått på tabletter for dette. Han påstår at man kan få dette uten å ha hatt sex med andre, at legen støtter han i dette... Jeg har ikke vært utro og vi har vært gift i ti år, er dette et bevis på at han har vært utro, heller kan må få dette på andre måter????
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Enten har han gått med klamydia i over ti år.. Eller så har han vært utro. Desverre:( Klamydia er en seksuelt overførbar sykdom.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Hva er sannsynligheten for å gå med dette i kroppen i 10 år uten symptomer? Ikke stor. Jeg mener du er blind hvis du tror på han.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 øhm... hvordan fant han ut at han hadde klamydia? få klamydia uten å ha sex ja... at legen støtter han i det, er vel isåfall noe mannen din bare sier, for å "dekke over"...
Kyllingbein Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Hei du. Jeg vil tippe det er ca 97 % sjans for utro og 3 for å ha hatt det i 10 år. Men siden han lyver og påstår man kan få det uten sex, ja da forsvinner egentlig mye av de 3 % også..
Anonym bruker Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 Det er ikke alle kjønnsykdommer som gir symptomer hos mannen. En måte å finne ut dette på etter så lang tid, er om den han/hun har vært utro med har testet seg positivt på sykdommen. Får en påvist en slik sykdom, er en pliktig til å oppgi alle seksualpartnere, og disse får et 2diskret" brev fra behandlende lege med beskjed om mulig smitte... Har han fått et slikt brev mon tro ? Jeg gikk selv til min egen lege etter at jeg avslørte at dama har vært utro. Testene, og da testet jeg for alt, var heldigvis negative.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå