Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Hvilken addresse sender man søknad om foreldrepenger til? Må det sendes til oslo? Står at det skal stå på søknadskjemaet men finner det ikke der. Og skal arb giver også sende til oslo? Litt små stressa ettersom jeg har 3 arb givere som må sende inn og det haster litt
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Det skal sendes til Oslo ja. og det står på første side av skjemaet. Evt finner du det sikkert på nav.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå