Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Eksosen på bilen min har i det siste luktet råtne egg. Hva indikerer det? Også var jeg så uheldig at jeg kjørte rett i en lyktestolpe i går, så nå vurderer jeg å kjøpe ny bil, rett og slett. Jeg snakket med en mann som tilfeldigvis var i nærheten, og han sa at det så ut som at ramma og alt var skjevt. Jeg får i hvert fall ikke lukket døra til bagasjerommet. Det er en gammel bruktbil som jeg kjøpte for 25 000 i fjor. Tro hva som lønner seg? Takker for svar
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Det indikerer at katalysatoren er gåen. Om de kan rette ut bulken uten å ødelegge lakken så vil det lønne seg. Men om lakken blir ødelagt så må du omlakkere for å unngå rust og da vil det fort bli dyrt. Ta kontakt med et verksted og be om et overslag. Og så kan du bestemme deg for hva du vil gjøre.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Takk, det var det jeg trodde. Tro hva jeg må ut med for å fikse det, hehe Lakken er allerede helt vekke på skadestedet, så det blir nok et ganske stort område å få omlakkert. Tror nok jeg ringer verkstedet i morgen allerede. Takk skal du ha!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Hmm, da spørs det om det vil lønne seg på en bil som er såpass lite verd. Men på den andre siden: Om det er en god bil, en bil du kan ha i noen år til og om du ikke har råd til en kjøpe ny (ny/brukt) bil så kan det være en investering. Bare husk å presisere at de IKKE må gjøre noe arbeid på bilen før du har fått et prisoverslag. Lykke til:-) 17:55
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Det er absolutt en god bil til den prisen, den har bare gått 160 000 km og har ny registerreim. Men jeg har råd til å kjøpe ny (brukt) bil med høyere verdi, så jeg vet ikke helt om jeg orker å gå gjennom alt det der. Kanskje finnes det en dumming der ute som vil kjøpe min gamle skraphaug også, hehe Jeg skal få svogeren min til å ta en titt, han er mekaniker og har god peiling. Takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå