Gå til innhold

Når vil magen vises?


Odelsveitja

Anbefalte innlegg

Mai følger med for min del endel sammenkomster med familie. mange konfirmasjoner og etc.. Vises magen min da? da er jeg ca 12 uker på vei midt i mai? Vil det være en passende annledning til å annonsere graviditeten? Nekter å ha på bunaden for det vil garantert være for liten uansett. Bare lurer, jeg har aldri gjort dette før!!:) Spent og tenker på hvilken kjole jeg må ha på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmmm... jeg er andregangs, og er 8 uker på onsdag. Var på fest på fredag, og da var det en som spurte om jeg var gravid... så jeg har fått mage nå. Tror det er veldig individuelt når magen kommer, er man høy kommer den senere enn om man er kortere feks. Er man tynn vises det før enn om man er litt tykkere osv osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 8 uker på torsdag, men det vises ikke i det hele tatt. Men jeg er ikke den tynneste, men ikke tykk. Jeg håper ikke det viser ennå siden jeg gifter meg i midten av april. Svigerrinnenen min greide ikke å skjule at hun var gravid når hun var 12 uker på vei, hun fikk ikke på seg klærne. Så det er veldig stor forskjell vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var gravid så tok den stund før magen syntes.Ble litt oppblåst som nå, men magen vokste ikke noe særlig før jeg nesten var 5måneder på vei. Jeg er høy, og sånn passe slank. Jeg lurer på om magen kommer fortere denne gangen siden den har vært tøyd max for akkurat ett år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er utrolig individuelt.

den blir fortere større ved 2. og 3. gangs svangerskap, samt som det sies over her, hva slags kroppsbyggning man har. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...