Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 "eg vurderer å bjunne å ji min 4 uker gammle jente mme istedenfor å amme.. men er redd for at eg kansje vil angre senere.. kan dere ji meg for og mot lister? for/mot mme/amming...." bjunne?? ji?? hahaha!!!!! http://www.dinbaby.com/forum/thread/143045644
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Haha... på linje med Marit Bjørgen i reklame for Godfisk.no: "og det gjidde virkelig suksess".
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Haha! Kanskje det er Marit som har skrevet dette?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Haha. Artig Men uansett, kan hende personen sliter med skrivinga? "ji" eller hva det nå stod, det er jo slik man sier det?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Har registrert at enkelte fra Stavangertraktene skriver sånn her inne. Vet ikke om det er dialekt, sms-språk, generell mangel på skrivekunnskap eller noe annet. Men syns ikke det egner seg. Det ser i grunn litt mindre intelligent ut.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Absolutt ikke det samme. Bjørgen snakker dialekt, og da er det korrekt.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Synes dagens beste er hun som lurer på hvor mye hårklippen vil bli å koste...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Den tråden er enten skrevet av en person som skriver feil med vilje, eller en som har alvorlig dysleksi. Smakløst å henge den ut.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Tsk tsk! Skulle man trodd på dysleksi-visa hver gang den kom opp så tror jeg at 90% av brukerne her inne har dysleksi og det nekter jeg å tro på. Er nok noen som tror at dialekt er et skriftspråk eller som bare ikke har lært seg å skrive riktig.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 Synes det aller beste er hvordan voksne mødre kan mobbe andre. At noen kan synke så dypt. Tipper barna deres krenker andre på samme måte som dere gjør. "De går nok i god læresko/ ja :S
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #11 Skrevet 21. mars 2011 Det er lov å le av voksne mennesker som ikke kan skrive riktig, som ikke kan regne og som ikke har lært seg det en normal 2.klassing kan klare
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #12 Skrevet 21. mars 2011 dust HI! det er da vel ikke skrivefeil!ser du ikke det?hun skriver da på dialekten sin! og om du virkelig ikke ser hvilken plass fra landet denne dialekten er fra så er det trøndelag et sted. jeg ville ha skrevet "Æ vurdere å bynnj å ji ..." du er teit HI
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #13 Skrevet 21. mars 2011 Sist jeg sjekket så var ikke trønder-dialekt et skriftspråk i Norge
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #14 Skrevet 21. mars 2011 Er det lov? Du vet at dysleksi og dyskalkuli ikke har noe med intelligens å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #15 Skrevet 21. mars 2011 De fleste som påstår å ha dysleksi har det ikke. De er bare slurvete og har ikke lært seg å skrive riktig. Men sikkert fint å kunne skylde på dysleksi
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #16 Skrevet 21. mars 2011 Det er ikke så veldig vanskelig å se forskjellen på slurv og virkelige vansker. Min datter har alvorlig dysleksi, og hun skriver nesten som i dette innlegget dersom hun ikke bruker spesialretteprogram. Hun er 15 år. Hun har gode karakterer i muntlige fag, er knallflink i språk og matematikk, men rettskrivingen kommer hun antakelig aldri til å beherske.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #17 Skrevet 21. mars 2011 Det er IKKE noe trønderdialekt nei. Stavanger ble nevnt lenger opp, og det stemmer.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #18 Skrevet 21. mars 2011 det var ikke det jeg sa heller .jeg sa at hun skriver dialekt.ikke alle skriver bokmål,noen liker å skrive dialekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå