Gå til innhold

Gravid og bryllup


Kjærlighetsbarn1111

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut for 2 uker si at jeg var gravid, kjempe glede selvsagt siden vi hadde prøvd så lenge med å få dette til. Det som er problemet nå er at kvalmen er kommet for fult og jeg ligger å bare spyr hele dagen nesten. Det som er enda verre er at bryllupet mitt er om under 4 uker til, jeg er kjempe redd for at jeg skal være dårlig den dagen og det kan jeg ikke være. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre her i det hele tatt. Skal prøve meg på et slikt armbånd for å fjerne kvalmen og akumpunktur har jeg også tro på, det er bare så vanskelig dette synes jeg. Er det flere som er i lignende situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først: GRATULERER med spiren!!! Så gøy! Og gratulerer med kommende bryllup.

 

Second: Har dessverre ikke vært med på dette før, men hva med å prøve Prostafen (reisesyketabletter). De skal visst hjelpe på svangerskapskvalme. Jeg har ikke prøvd de (er så heldig at jeg ikke har blitt kvalm enda), men har en venninne som måtte ta de 2 ganger for dagen fra uke 5 til 16 eller noe sånt.

 

Har hørt at akupunktur også skal være bra mot kvalme, men kjenner ingen som har erfaringer med det.

 

Håper det ordner seg for deg, og at du får en fantastisk bryllupsdag!

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prostafen skal en være veldig forsiktig med når en er gravid for det kan gi misdannelser på fosteret så det er jeg ikke så veldig for. Men jeg har tenkt å prøve akupunktur, har veldig stor tro på det må jeg si. Men det er liksom det å komme seg til legen for å ta di nålene når en er kvalmen, det er ikke så lett. Men jeg skal prøve et armbånd som kan ta bort kvalmen, søsteren min har et. Det fungerte ikke på henne, men jeg tror det vil fungere bedre på meg siden nesten ikke noe fungerer på henne :)

 

Jeg er heldig akkurat nå for di to siste dagene har formen vært ganske fin, se bort i fra at jeg svimler mer enn noen sinne. Det er litt skummelt, men går fint. Så jeg er spent på hvor lenge denne formen vil holde seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...