Gå til innhold

Tegn på graviditet som man må "lete" etter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, dette er mitt første innlegg her og jeg håper noen av dere kan gi meg noen gode råd eller dele noen erfaringer..

Vi prøver å bli gravide. Har prøvd i 5mnd og personlig begynner jeg å bli lei dette styret. Mannen min derimot tror jeg ikke tenker på nær like mye over det :-(

Jeg kjenner på det at hvis jeg får mensen igjen denne syklusen begynner jeg nesten å grine..

Uansett, det er ikke det jeg skal syte og klage over.. Jeg lurer på om det er andre her som har opplevd de samme "symptomene" som meg og som var gravide? Jeg synes nemlig det er vanskelig å finne svar på hva man kan merke utover "uteblitt mens, kvalme, oppkast og positiv graviditetstest".

Det jeg merker, og jeg vet at dette er veldig subjektivt og sikkert forskjellig fra kvinne til kvinne er;

- murring i magen

- tisser mye

- hetetokter (men kun hvis det er mye sol ute) - skal dog sies at jeg fryser alltid ellers (selv i syden!)

- ømme brystvorter (men dette hadde jeg også sist syklus og da fikk jeg mensen 3 dager etterpå)

Vi har prøvd å følge metoden med å følge med utfloden og det er nå 15 dager siden jeg først så tegnene på toalettpapiret..

Forrige syklus var på 44(!!!) dager, og hvis denne også er det, er det fortsatt 16 dager til jeg skal ha mensen. Men ingenting er sikkert da syklusene mine er f... etter p-piller..

Kjenner jeg er litt redd for å ta hjemmetest for nok en gang å bli skuffet...

Håper noen kan dele sine erfaringer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vel det er iallefall mulig å se positiv på en graviditets stest da?

Ønsker deg lykke til og hold motet oppe....

veldig mange her inne som har prøvd mye lengre enn det før de fikk det til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...