nuttegull:) Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Lå ganske langt over kurven ja. Ifølge henne skal jeg i dag være akkurat 24 uker på vei og hadde et sf mål på 28 cm, å for 21 dager siden lå den på normal. Hun ba meg gå å tisse litt tilfelle det var blæra som va full,men neida,målet var 28 uansett. Så jeg får en ekstra UL nå snart. Jeg selv mener at jeg kan være mye lengre på vei enn det som ultralyden sa første gang, ( ca 3-4 uker ) kanskje å min fastlege mener at jeg værtfall er en uke lengre på vei. Sidn babyen ikke var planlagt og jeg hadde null kontroll på siste mens og samleie og alt sånt så var det kjempe usikkert, men skulle jo tro UL skal være ganske riktig, iallefall sidn jeg har vært 4 ganger til ultralyd. Men lurer på om det fins en side dær d står alle mulige grunner til at man går over kurven. eller vet noen hær inne kanskje? kan jo være mye fostervann,muskelknute eller noe da. er veldig spent.. Håper kanskje bare vi er lengre på vei =0)
*Lissi* Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Jeg lå utenfor det grønne hele svangerskapet. Bar barnet høyt i tillegg til mye fostervann. Lykke til på ul:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå