Gå til innhold

Er lei av å være "mellomløsning"! :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

For mannfolk som har blitt lurt/såret før. Samtlige (unntatt barnefar som jeg har vært med i noen år, dog i dårlig forhold de siste årene), har sagt til meg at de har blitt såret før/redd for å binde seg/noe annet, eller bare plutselig kuttet meg ut uten forklaring eller bare avvist meg på det groveste, selv om jeg fikk høre at de var seriøse og ønsket forhold. NESTE dame som disse mennene finner, etablerer de seg med. Da er de plutselig ikke redd for at hun har barn, for å binde seg, osv osv.

Skjønner ikke hvorfor sånt skjer hele tiden. Har et godt øye til en som har vært sånn som beskrevet over, mot meg en gang ifjor. Når vi en sjelden gang finner på noe koselig sammen med mine og hans unger, fungerer vi godt og har kjemi. Han har også følelser for en annen dame, som han sier han ikke kan få, men det tar tid å komme over (de har aldri vært sammen). Tror ikke jeg tør å prøve på nytt der.

HVA er tipset for å ikke være mellomløsning flere ganger?? Er lei og tror ikke jeg greier å stole på en mann igjen, eller få opp selvtilliten. Føler meg bare ekkel, dum, udugelig og tåpelig.

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...