Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Gidder dere gi meg noen gode råd? Sikkert mange feller å gå i..... Løsninger som var gode/dårlige osv Noe dere skulle ønske dere visste på forhånd osv. Noe spesielt man bør være obs på, huske på osv. Takk for svar ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Kanskje det ikke er rette forumet å spørre............. HI
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Ferdig å bygge juli:) anbealer dere å ikke spare på feks grunnarb,radonsperre ol det er ikke snakk om mange tusen ektra for å unngå kreftframkallende stråling. men hør med kommunen hvor høye målingene er. Følg med på byggeforum. Ellers er det viktig å holde budsjettet hele veien. Er fort gjort å skli ut et par tusen lapper her og der blir ufattelig fort hundre:) Jeg skulle ønske jeg visste at byggherre som i vårt tilfelle var block wathe er at når man først har signert er de ikke så nøye å komme i gang bare de holder innflyttingsdato. så kan gå uker mellom noe blir gjort. det er kjipt men ikke mye å gjøre med. Ellers ønsker jeg deg lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Kunne ha gitt 1000 råd. Å bygge hus tar alltid lengre tid enn man hadde planlagt. Det er bare å legge en mnd til med en gang. Det koster alltid litt mer enn man hadde tenkt. Vi brukte 1,5 mill ekstra. Følg opp at snekrene gjør en god jobb. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Vet ikke hvor jeg skal begynne.. Det er så mye! Men bygger dere helt selv, eller er det gjennom noen, som f.eks. Block Watne? Det er mye som skal tenkes igjennom, til og med møblering! Fordi man ska jo planlegge hvor man skal ha stikkontakter.. Det var vanskelig synes vi.. Og legge av penger til uteområde og hage. Det gjør seg å få til det ganske raskt også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå