Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 det er helt lattelig, men jeg lager meg mat men spiser en bit og da må jeg drikke en flaske vann for å få ned biten. også presser jeg i meg en bit til og drikker en flaske vann til. jeg blir jo super slapp av dette, men prøver virkelig og spise men får det ikke til. det har vært sånn i 1 uke eller noe og jeg blir tynnere og tynnere. noe som kanskje er greit men jeg vil ikke føle meg så slapp og dårlig hele tiden. er det en sykdom eller noe som gjør at man ikke klarer å spise?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Jeg er deprimert og mister matlysten totalt i perioder. Ingenting frister, uansett om jeg skulle fått den flotteste middag servert. Maten vokser i munnen og sultfølelsen uteblir, uansett om det er flere timer siden jeg spiste noen biter. Kjøp næringsdrikker, nutrilett på apoteket, drikk brus, spis litt chips, nøtter ol.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 jeg tror ikke jeg er deprimert. jeg er litt bekymret pga økonomien, men ellers har jeg det ok. men jeg klarer ikke spise. jeg vil spise, jeg vil ha matlyst, jeg vil føle meg bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå