Gå til innhold

Litt interiørtips da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har pusset opp stuen og trenger litt inspirasjon til farger på pynt, gardiner etc. Veggene er kaffe latte, gulv er grå eik, sofaen er sjokoladebrun og øvrig møblement er enten mørkebrunt eller hvitt. Hvilke fargekombinasjoner på tilbehør er fint til dette. Vi liker en rolig og behagelig stil..

Takk for tips på forhånd :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har denne helgen pusset opp en gang, der fargene går mye i det samme som hos deg. Jeg endte til slutt på en dus lillafarge/ grålilla/lavendel (vet ikke helt hva jeg skal kalle den) til tilbehør ;o) Den er ikke skarp, og ikke for "lilla".. Har kjøpt gardiner på Kid i denne fargen, og også funnet et bilde/maleri dr denne fargen er med. Neste innkjøp blir lammeskinn i samme farge, til pynt i en stol. Har sett det i en butikk, men rakk det ikke å kjøpe det i helgen desverrre.

Synd man ikke kan legge ut bilde her, så kunne du fått se om fargen falt i smak, litt vanskelig å forklare hvordan den ser ut! :o)

Skrevet

Takk for tips, det ble sikkert veldig fint hjemme hos deg :-)

Får se hva jeg ender opp med, er veldig glad i lilla selv, så ikke umulig at det blir en slags lilla farge :-)

Skrevet

Det er vanskelig å anbefale farger, da det finnes utallige varianter av brunt og hvitt som du beskriver.

Grønt er beroligende, likeså blått, men igjen kan jeg ikke anbefale noe uten fargekoder osv.

Mvh interiørdesigner :)

Skrevet

Takk for tips, skjønner at det er vanskelig å komme med konkrete tips og råd :-) Får se hva jeg ender opp med, skal forsøke å få til en rolig og behagelig stil hvertfall...

Skrevet

Jeg ser gjerne i katalogene til slettvoll.no for inspirasjon. Ut fra fargene du nevnte, kan det kanskje være at du også liker denne stilen. Ellers er jo stil fryktelig individuelt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...