Gå til innhold

Er det noen her inne som fortsatt jobber 100%?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg jobber 100 % og er lærer. Termin 17.mai. Er så heldig at jeg har en lang påskeferie før permisjonen starter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber også 100 % - termin i slutten av mai :) Har en kontorjobb, så det går greit selv om korsryggen gjør litt vondt til tider..

Håper å kan jobbe så lenge som mulig, da jeg ikke vet helt hva jeg skulle gjort hjemme så lenge før mini kommer ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har 80 prosent fast, og jobber det enda. Så neeei, jobber ikke helt 100 prosent, men jobber hele stillingen min ;)

Er vernepleier, jobber i en PU-bolig, kjenner det begynner å bli litt tungt i perioder nå ja.. (bl.a. med stell og lignende..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber fullt enda, 6 uker igjen til termin. Har kontorjobb for tiden, tilrettelagt fra arbeidsgiver.

Er kjempefornøyd med at jeg forsatt er såpass sprek, var mye dårlig og sliten under de to forrige svangerskapene, så nyter det å være sprek gravid denne gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har jobbet 100% fram til og med i går, og i dag startet jeg permisjonen min:) Det har gått veldig bra. Har kontorjobb.

 

Jeg har egentlig termin 5. mai, men skal ha ks 12. april, så derfor startet permisjonen i dag. Har vurdert å bytte til aprilklubben her på terminklubbene, men har vært her inne såpass lenge at jeg fortsetter med det den tiden som er igjen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg jobber også med PU og er fortsatt i full jobb! Men kjenner det begynner å bli tungt med stell, trening og å flytte brukerne fra den ene stolen til den andre osv.. Er jo sliten når jeg kommer hjem :) Men nå har jeg bare fire uker igjen å jobbe.. Så holder vel ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 uker til permisjon og fortsatt i full jobb, men det spørs hvor lenge. Jobber i skolen.

Med søvnløse netter og to små som krever sitt på ettermiddagen strekker ikke formen til. Har vært i knallform helt til nå, men begynner å merke at det virkelig tynger............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber fortsatt 100%, men er så heldig at jeg kan jobbe hjemmefra noen dager i uken. Det hjelper virkelig på å kunne sove litt lenger og slippe å reise frem og tilbake til jobb disse dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat 4 uker igjen med 100% jobbing til permisjonen starter, trenger virkelig denne tiden til å få alt gjort før jeg drar, kjenner jeg begynner å bli litt stressa av at det er relativt lite tid igjen! Men gleeeeder meg så til å få en helt annen hverdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...