iceem Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Noen som har noe mening om og reise på sydentur med bayby på 7 mnd som er helt frisk??? Svigerforeldrene har utalt seg som om vi skulle være helt gale??!! Er vi det??
lillemy_85 Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Ser ikke at det ska være et problem? Har planer om å gjøre det samme selv, når babyen er ca 7/8 mnd...
lida74 -G10-spire- 24.01.12 Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Jeg reiste til syden da gutten min var 3 mnd. Det gikk kjempefint og ingen problemer. Han "storkoste" seg i varmen. Dere er absolutt ikke gale:-) Kos dere i syden.
iceem Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2011 Godt og høre, det spørs om det rett og slett er noe som henger igjen fra deres tid, mulig dette ikke ble anbefalt da våre foreldre fikk oss, men jeg mener at vitenskapen har kommet et langt stykke i dag. Så det hadde de vel visst hvis det var farlig.
Tauriel Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 kan bli ubehageligt unter take off og landing for ungen (har reist mye med fly og sett at de små liker ikke trykkendringene) men dere er ikke helt gale for det... en normal sydenferie er jo ingen fare... trur jeg ville heller ha reagert hvis noen skulle på ekstremturer med et lite barn... kos dere på ferie med god samvittighet
lida74 -G10-spire- 24.01.12 Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Jeg hadde ei flaske med melk klar under takeoff og landing, men det trengte han ikke. Han gråt ingenting under hele flyturen. Jeg var så heldig at jeg satt helt foran i flyet, så han fikk en seng han kunne ligge i etter takeoff. I tillegg hadde jeg bæresele til han, slik at han satt tett inntil meg under takeoff. Det fungerte veldig bra:-)
LilleMalin♀♂♂ Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Jeg er passe paranoid siden jeg jobber på barneavdeling;), men jeg har reist mye med mine barn fra de var 5 mnd. Jeg passer på å reise til et sted der jeg vet at lege/sykehus har ca samme standard som vi er vant til. Det har jeg heldigvis bare fått bruk for en gang, men da var jeg jammen glad for at det var i orden også! Det er gode tips du har fått lengre oppe i tråden; bæresjal, smokk/pupp/flaske, nesespray, paracet, tempmål osv bør du ha med inn i flyet.
Roselille Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Reiste første gang når barnet mitt var 8 mnd....ikke noe problem...kos dere masse på reise=)
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Bare reise kose dere masse. Vi dro til synden da minsten var 2 måneder. Hadde det strålende. Skulle gjerne vært der mer enn 2 uker. Elste var 18 måneder. Vi som lever nå er mer bereiste så vi vet det ikke er noe problem ha med unger. De eldre som ikke har opplevd så mye er mer dømmende og uvitende. Bare fortelle de att det går bra =0). GOD TUR
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå