Gå til innhold

Spør her også: Fantomspark, evt. luft i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det utenpå magen? Har skikkelig merkelig følelse i kroppen og sitter her og bare ser på magen, hehe;-) Kjennes ordentlig ut som spark på venstre siden, og når jeg drar opp genseren, ser jeg det også. Men det gjør man kanskje med luft i magen også, om det skulle være det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei jeg tviler på det. Har hormonspiral, riktignok en som er helt på trynet, men jeg gjør jo ikke annet en å blø, så det ville jo vært veldig merkelig. I tillegg har jeg lagt på meg hhv 14 og 23 kg i svangerskapene mine, og om jeg skulle vært gravid og kjent spark, hadde jeg vel vært i kanskje uke 14-15? Da hadde jeg kanskje ikke hatt helt flat mage lenger:-o

Gjest amandine
Skrevet

Da tror jeg at jeg holder en knapp på alien! Du, spøk tilside, det kan da ikke være luft? Plingelingeling til fastlegen asap, monajenten!!

Skrevet

Hehe, alien:-p Nei altså, det kjennes jo mer ut som bobler på en måte, når man har luft i magen (herlig;-)) og dette er IKKE bobler. Men det er da helt usannsynlig at jeg er gravid?

Føler jeg renner ned dørene pga så mye problemer med spiralen, og har fått time til gyn i midten av april, så har egentlig ikke lyst å ringe..men det var jo litt merkelig dette her, hehe;-)

Men hvis man tar graviditetstest og er evt. kommet såpass langt (noe jeg ikke tror), vises det da? Trodde ikke tester slo ut etter en viss stund, men kanskje jeg tar feil.

Herregud dette var sykt. Skulle nesten filmet magen:-o

Gjest amandine
Skrevet

Du kan jo prøve? Dvs jeg for min del var 13 uker på vei med midterste og ante fred og ingen fare da det plutselig poppet opp to blå streker fra intet. Det var iallefall ikke for sent! Ha ha så moro!

Skrevet

Ville prøvd en test. Høres nesten ut som du er gravid ja. Jeg hadde småblødninger nesten hver dag frem til jeg var 22uker på vei i første svangerskap. Vet om flere som har blitt gravid selv om det har spiral.

Skrevet

Hehe såpass:-o Kanskje jeg burde tatt en test da? Samtidig tenker jeg at det er waste of money for "jeg er jo ikke gravid". Jeg mener, jeg har jo mensen hele tiden (også nå) og har fortsatt like flat mage. Hva er sannsynligheten? Kanskje jeg blør så mye fordi spiralen er på trynet og ikke funker lenger, og så vil kroppen ha den ut? Nei herregud, skjerpings til meg:-p Får tenke på det;-)

Takk for svar, søte deg:-)

Skrevet

1341 her igjen. En graviditetstest viser vel positivt selv om man er komt litt ut i svangerskapet? Man er jo gravid og hcgnivået stiger jo :P

Skrevet

13.41: Men har de hatt hormonspiral eller kobberspiral? Det er visst 1-2 pr. 100 pr. år som blir gravid med kobberspiral, mens det er tilsvarende, 0,2 pr. 100 pr. år som blir gravid med hormonspiral. Hmmmm.

Gjest amandine
Skrevet

Du, ring nå legen! Du kan ikke gå rundt sånn med evige blødninger og sånt, heller. Det koster deg så lite å forsikre deg om at alt er som det skal. Det er mange som trenger deg i hverdagen, du skylder dem å ta vare på deg selv!

Skrevet

1341 her, usikker på hvilken spiral de har hatt. Har ikke tenkt på å spør. De har stortsett kun sagt at det ble gravid på spiral.

Skrevet

Du er da søt, amandine:-) Takk for omtanken:-) Jeg var jo hos legen for noen uker siden, og han vet hvordan jeg har det ang. spiralen. Har vanvittige ryggsmerter daglig også. Men jeg har jo som sagt fått time til gynekolog, og skal nok ta den ut da. Det er ikke verre nå enn for noen uker/måneder siden, eneste forskjell er at jeg plutselig har en alien i magen:-p

Skrevet

Takk for svar likevel:-)

Gjest amandine
Skrevet

En alien i magen er en ikke ubetydelig forskjell, skal jeg si deg! Ler godt her jeg sitter! Ikke ler-ler, altså, men ler litt iallefall!

Du får nå iallefall kjøpt billige og kjappe tester på apoteket, og hormonene er jo der om de er der, og da vil det jo vise. Ta en test, og så ser du hva du gjør etter det. Skulle du være gravid med spiral må den ut jo før jo heller, da kan du ikke vente på en gynekolog. Send meg en pm når du har sjekket, da!

Skrevet

Baah, greit. Jeg får se om jeg får kjøpt en i løpet av dagen. Jeg skjønner godt at du ler altså, jeg flirer litt selv, og om det skulle vise seg at jeg mot alle odds skulle være gravid, blir det en artig historie å fortelle, den om alienen i magen:-p

Skrevet

Jeg har også veldig tydelige bevegelser i magen til tider. Har ikke sjekket ordentlig om jeg kan SE dem, men jeg kjenner dem godt når jeg kjenner på magen.

Jeg er ikke gravid. 4 år siden fødsel også.

Gjest amandine
Skrevet

Med nr to skjønte jeg det ikke selv, jeg heller, altså. Det var mannen min som plutselig en dag satte blikket i meg og sa: Du er jammen meg gravid!!!

Den har vi ledd godt av i menge år, vi hadde nemlig store problemer med å få til nr 1, det tok år og dag. Plutselig ble det en til, og jeg skal ærlig innrømme at sistemann som kom dinglende noen år etter de to første, ja han vet jeg ikke hvor kom fra, engang;-) Ha ha så kom en periode da vi nesten ikke turde vaske undertøy i samme maskin..

Skrevet

Jeg ser tydelig "spark" på magen når jeg ikke er gravid også. Luft, luft og atter luft :)

Men jeg har blitt så satt ut enkelte ganger at jeg har testet meg for graviditet selv om det har vært teoretisk umulig med graviditet. Type ikke hatt sex på 6 mnd. hehe :)

Skrevet

Takk for svar alle sammen. Godt å høre at flere har opplevd det samme uten å være gravid. Nå har jeg hatt sex da, men oddsene for å være gravid føler jeg er rimelig liten:-) Men merkelig, det var det likevel;-)

amandine, koselig med en liten en som kommer ingensteds fra da:-p Koselig med sånne historier:-)

Skrevet

Har sånne "spasmer" i magen som minner veldig om spark. Disse er ofte nederst ved hoftene eller over trusekanten og er tydelige fra utsiden. Jeg er ikke gravid :) Har hatt det siden jeg fikk lille gutten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...