Monajenten Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Syns det utenpå magen? Har skikkelig merkelig følelse i kroppen og sitter her og bare ser på magen, hehe;-) Kjennes ordentlig ut som spark på venstre siden, og når jeg drar opp genseren, ser jeg det også. Men det gjør man kanskje med luft i magen også, om det skulle være det?
Collette Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har det også slik. Skikkelig merkelig, for det kjennes ut som små spark. Jeg har også kjent det høyt oppe på høyre side under ribbeina. Men jeg er jo ikke gravid. Veldig rart, for jeg la aldri merke til det før jeg ble gravid.
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Jeg også har sånn!! Skikkelig merkelig..
Monajenten Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2011 Ahh, godt å høre at jeg ikke er alene om det da:-) Takk for svar!!
Foccacia Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Kjenner meg igjen, begynte å lure når jeg kjente dette de første gangene. Veldig godt å lese at jeg ikke er alene
Hufsla Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 jeg har ikke fått sett det, men jeg kjenner det tydelig på utsiden av magen også. Og min minste er 4,5 år...
alenemed1. ♥ Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Hehe jeg skrev ett inlegg på anonym om det i går. Godt og vite at det er flere som har det sånn da.. kan jo ikke være luft når man faktisk kan se og kjenne det på utsiden av magen??? hmm.. Ingen som har en logisk forklaring?? kan det være leamus inni magen??
Monajenten Skrevet 21. mars 2011 Forfatter #8 Skrevet 21. mars 2011 amandine kom fram til at det rett og slett måtte være en alien:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå