Gå til innhold

Kjenner at jeg irriterer meg grønn over en "vennine".....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Likte henne i grunn mye bedre før.. Hun har forandret seg så innmari etter hun ble "tynn" og deilig. Hun har alltid vært ganske lubben men personligheten hennes var herlig! Så tok hun slankeoperasjon, noe hun ikke vil innrømme fordi hun har bare "trent og spist sunt" hun, men kjenner søsteren hennes også og hun har en annen historie! Og etter operasjonen har hun blitt skikkelig kvalm rett og slett, virker som om hun har et stort behov for å hevde seg over andre og gud hjelpe deg om du har et par kg for mye!

Hun har vært åpen om at hun har vært gravid fra uke 8 eller noe, og fra hun fikk vite at hun var gravid, står det ene klage-innlegget etter det andre på statusene hennes på facebook! "Den jæææævla bekkenløsningen, er lenka fast til sofaen en hel uke" osv osv, allerede fra uke 8 liksom? Er det mulig? Har hatt bekkenløsning selv og vet at bekkenløsning ikke er noe særlig, men hvis hun klager nå vil jo hun få et rent helvette mot slutten av svangerskapet! Dessuten trodde jeg at siden hun trener så mye, ville det forebygge bekkenløsning :P

Aner ikke hva jeg ville med dette inlegget egentlig, men kjenner et var godt å få en utblåsning!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hun roper etter oppmerksomhet!hun er sikkert ikke vant til å få det siden hun var tykk før og nå bare rooooper hun ut"se på meg se på meg".......

Skrevet

Synd hun ikke fortalte sannheten om slankeoperasjonen. Men de som har tatt en slik slankeoperasjon kan bli litt "fulle på seg selv" og er visst normalt. Så hold ikke det imot henne. Men når hun løy om operasjonen i tillegg vil jeg tro hun kan virke passe uspiselig!

Skrevet

Noen ganger vokser man bare fra venninner - og det er lov!

Noen mennesker må syte eller skryte for å få nok oppmerksomhet, og det er veldig slitsomt for dem rundt. Jeg har funnet ut at livet er for kort til å være med mennesker som suger energi ut av meg.

Skrevet

Det er fullt mulig å få bekkenløsning så tidlig, dessuten er det ikke spesielt mye hjelp i å være trent.

Men jeg er enig, hun hørtes litt slitsom ut, og det gjør forsåvidt du også som faktisk er så enkel at du klager her inne.

Skrevet

Desverre finnes det en del som ikke tåler å ta slankeoperasjon, og da mener jeg at dem blir ufordregelige å ha med å gjøre. Det er ingen unnskyldning for dem, men husk at verden blir en annen for dem. Plutselig kan dem kjøpe klær i butikker dem før bare har drømt om å hansle i, få billige klær, pene klær. Dem får mer oppmerksomhet fra det andre kjønnet og fra folk generellt rundt dem. For en del går dette desverre rett i "fletta" på dem.

Jeg skjønner ikke hvorfor hun skal skjule operasjonen. Mulig hun er redd for negative tilbakemeldinger, for det kan man få ja.

Jeg er selv slankeoperert men har holdt bakkekontakten. Har hele tiden vært "åpen" om operasjonen. Oppmerksomhet har det vært mye av, litt for mye. Såpass at jeg har syntes det har vært flaut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...