Gå til innhold

Emmaljunga cerox 2.0 v.s City Cross


M med gullgutter

Anbefalte innlegg

Triller nå en Emmaljunga Edge Duo (mens jeg venter på at lillemann blir stor nok til at mamma klarer å ha han fra seg, og vi kan ta i bruk vår fantastiske TFK joggster twist igjen).

 

Edge Duo er kjempegod å trille, og jeg liker denne vognen veldig godt! De to tingene som er avgjørende for at jeg vil bytte den ut er:

-Vekten: Steintung!!

-Størelsen: Tar HELE bagasjerommet (Audi A6 stasjonsvogn) og gangen.

 

Emmaljunga cerox 2.0 v.s City Cross:

Er ikke disse vognene veldig like? Hvordan er fjæringen på de to? Noen som kan dele erfaringer med disse to vognene.

 

Noe av grunnen til at jeg liker Edge'n så godt er det vendbare håndtaket. Det har cerox 2.0! Ankepunktene for å velge CC er vekten, fjæringen?, at den kan deles i to (sportsdel og understell) og str. sammenlagt. Er ikke interesert i å bruke de som bagvogn, for der er jeg forelsket i TFK JT. :)

 

Spent på å høre fra dere som vil dele erfaringer med meg.

På forhånd tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker cerox av samme grunn som deg, det vendbare håndtaket. Cerox er vel 300 g tyngre enn cc, men med sportsdel er de like store... Tror Cerox har litt større hjul, noe som er en fordel synes jeg. Men de er mindre enn edge sine. I alle fall edge med sportsunderstell. Cerox har litt mindre handlekurv enn cc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...