Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Hvor handler dere hårprodukter, sminke osv? hvordan funker det med toll?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Jeg handler hårprodukter på lookfantastic. Sjekker kursen på pund før jeg bestiller og passer på å ikke komme over 200 norske. Da kommer pakken rett hjem uten tollbehandling. Hvis pundet ligger under 10 kr, kan jeg faktisk bestille både sjampo og balsam samtidig. Flaskene hadde kostet nesten 500 kr hos frisøren... Portokostnader blir forresten ikke regnet inn i summen som må være under 200 kr.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 så jeg kan bestille varer for 200 kr? og hvis det er porto over 200 kr er ikke det tollbelagt? hvis jeg bestiller flere ganger på samme dag da, men er under 200 kr hver gang.. blir det sendt i flere pakker da?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Vil anbefale feelunique.com! Gratis frakt, så da kan bestille en og en ting, og slipper da som oftest unna tollen! Superbillig er de også =) Handler alt av hårpleie og sminke der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå