Gå til innhold

Jeg trenger sminketips!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som er gode på sminking, og kan tipse meg litt om hva jeg trenger? Jeg ser sliten ut, litt mørke ringer under øynene, litt store/åpne porer. Vil gjerne få det til å "forsvinne". Er ikke en person som sminker meg mye, men vil gjerne få huden til å se bra ut, samt maskara og fine øyenbryn. Kanskje litt øyenskygge...

Hjelp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du kan få mange gode tips om du stikker innom et parfymeri. Sminke skal stå til ikke bare hud, men også alder, hår og stil. Kjøp noen gode basisprodukter. Er ikke så mange ting man trenger for å se litt mer fresh ut. Mascara, litt brunkrem eller lignende og en lys og en mørk øyenskygge, samt noe farge på leppene.

Skrevet

Du trenger en god ansiktskrem! når den er påført legger du et lag foundation, og den vil på en måte smelte inn i huden sammen med kremen. Da har du fått en jevn farge som dekker porene og mørke ringer under øynene. MEN finn er farge som ser naturlig ut, og ikke bruk for mye!!! Kjøp en god maskara som åpner øynene:) Bruk ikke mye penger på øyenskygge. Legg heller et tynt lag foundation på øyelokket, så vil hvilken som helst øyenskygge holde seg fin. Ellers ville jeg gjort som hun over sier: få hjelp hos noen som har kunnskap :) Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...