Gå til innhold

iilse jacobsen støvler??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har disse? er disse små i størrelsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har de og bruker 37 til vanlig. Har 37 i støvlene. Synes de er helt vanlige jeg..

Skrevet

Syns de er litt store i størrelsen, men fint å plass til ekstra ullsokker når det er kaldt.

 

Om du skal bruke støvlene på fjellet og ved vann så ville jeg gått for en annen type. De er fine som "by-støvler", men når jeg er å hytta blir jeg ALLTID våt når jeg går av båten, over myra og på fjellturer i vått terreng.

Skrevet

de anbefaler å kjøpe en str. mindre enn du pleier på www.heppo.no ihvertfall, og det stemmte for min del, bruker vanligvis str 40, og 39 passet perfekt:) får plass til ekstra sokker i også.

Skrevet

De er stor. Jeg brker vanligvis 36-37, men har 35 i disse støvlene.

 

 

Skrevet

Jeg vil si de er litt store i str. Mine er i str 39, men til vanlig bruker jeg 40

Skrevet

De er litt store, bruker 39 til vanlig, men har 38 i Ilse Jacobsen sine støvler.

Skrevet

de er store i str absolutt. jeg bruker 38 i sko og har str 36 i støvlene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...