Fru Lykkelig:) til 2 jenter Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Noen som har disse? er disse små i størrelsen?
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har de og bruker 37 til vanlig. Har 37 i støvlene. Synes de er helt vanlige jeg..
Gjest Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Syns de er litt store i størrelsen, men fint å plass til ekstra ullsokker når det er kaldt. Om du skal bruke støvlene på fjellet og ved vann så ville jeg gått for en annen type. De er fine som "by-støvler", men når jeg er å hytta blir jeg ALLTID våt når jeg går av båten, over myra og på fjellturer i vått terreng.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 de anbefaler å kjøpe en str. mindre enn du pleier på www.heppo.no ihvertfall, og det stemmte for min del, bruker vanligvis str 40, og 39 passet perfekt:) får plass til ekstra sokker i også.
BlåBlå Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 De er stor. Jeg brker vanligvis 36-37, men har 35 i disse støvlene.
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Jeg vil si de er litt store i str. Mine er i str 39, men til vanlig bruker jeg 40
frk Nilsen Skrevet 22. mars 2011 #7 Skrevet 22. mars 2011 De er litt store, bruker 39 til vanlig, men har 38 i Ilse Jacobsen sine støvler.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 22. mars 2011 #8 Skrevet 22. mars 2011 de er store i str absolutt. jeg bruker 38 i sko og har str 36 i støvlene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå