Gå til innhold

Hvordan ta kontakt med eksvenninne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 4 mnd siden brøt min beste venninne med meg, og jeg skal innrømme at det var min skyld. Jeg klarer bare ikke ta kontakt ved å ringe selv om jeg ønsker det.. Jeg har ikke fått mulighet/tort å si unnskyld enda. Vi bor i en stor by så kommer neppe til å møte henne på gata heller.

Har dere noen tips til hvordan jeg kan ta kontakt?

Jeg føler en del av meg er borte, og ønsker å vise at jeg kan være en god venninne:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sms, brev, pm på Facebook, postkort, mail...

Skrevet

Har samme problemet, forskjellen er tiden og våre felles "venner" som snudde ryggen til henne når hun fikk det tungt.

Skrevet

Er du en vrikelig person ville en mannet meg opp til å ringe og si unskyld for det og det og evt om dere skulle finne på noe sammen en dag?

Etter det om hun tilgir deg går samtalen som smurte skinner.... Tar hun deg tilbake som veninne vil du ikke angre på at du ringte :)

Skrevet

Skriv et gammeldags brev eller eventuelt en mail der du ber skikkelig om undskyldning. Fortell henne at du håper hun kan tilgi deg men at det selvfølgelig er opp til henne. Om hun ikke vil ha kontakt foreløpig må du bare godta det.

"Jeg er forferdelig lei meg for xxxxxx og håper du kan tilgi meg, selv om jeg forstår at dette ødela mye i venskapet vårt. Det var min feil og jeg skulle ønske det ugjort.

Jeg savner deg.Vi har hat så mye fint sammen. Jeg håper vi kan bygge opp igjen venskapet vårt. Hvis det er noe jeg kan gjøre for å få det til så vær så snill å fortell meg det.

Du har valgt å bryte kontakten. Det må jeg godta. Jeg ville bare be om undskyldning. På fredag klokka xxxx kommer jeg til å være på xxxx alene. Jeg hadde blitt veldig glad om du duket opp så vi kunne pratet litt, men om du ikke vil skal jeg respektere det. Om du hverken dukker opp eller tar kontakt vil jeg ikke kontakte deg igjen før du eventuelt kontakter meg. Da skal jg la deg være i fred. Jeg ønsker deg uansett aly godt og håper du kan tilgi meg.

Hilsen

xxxxx"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...