Gå til innhold

To tette, hvilken barnevogn?


kjærlighetpåpinne85

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en gutt på 1 år og vil få en liten til i juli. Derfor lurte jeg på om dere vet om en praktisk søsken/tvilling vogn som man kan "klikke" bilsetene på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har akkurat kjøpt en TFK Twinner Twist Duo fra Tyskland. Den kan man bruke adaptere til bilseter på.

 

I tillegg er det nylig kommet en vogn med mange kombinasjonsmuligheter, men jeg husker ikke navnet. Hvis du går inn på barnevognguiden.no finner du kanskje noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også to tette (snart tre tette), og har Babyjogger City Elite Double. Elsker denne vogna, og anbefaler den til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare si at disse tandemvognene er VELDIG tunge å kjøre, annet enn på senter.,., Det er tungt å "parere" når man går langs veier som heller litt (det er ikke mye som skal til) og fortauskanter osv er tunge å forsere. Jeg anbefaler en vogn der barna sitter ved siden av hverandre, og med svingbare framhjul. TFK og MB har fine vogner, MB har jeg selv og mener at kvaliteten her er uslåelig samtidig som den har enkel justering av ryggene (TFK og Easywalker har glidelåser som jeg ikke liker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...