Gå til innhold

Søstrene hans unngår meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet til min samboers hjemplass for et år siden. Jeg er av den beskjedne typen, og har ikke så lett for å bli kjent. Mine tre svigerinner er utadvente og har stor bekjentskapskrets. Men de inviterer aldri meg med på ting, eller å bli kjent med deres venner. Svigerinnene har søsterklubb en gang i uken. Svigermor har hintet frempå om at jeg bør få være med, men det overser de. Huff, for et klage innlegg dette ble...

Skulle så gjerne hatt et nært og godt forhold til de. Tror de synes jeg er kjedelig, siden jeg er mere stille. Noen som har gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke forsøk å treng deg på deres venner, men om du liker dem og har lyst til å bli bedre kjent bør du invitere dem med på ting, tilby deg å være barnevakt for dem, lag felles påskeverksted med dem osv. Det er ingen selvfølge at de skal "ta seg av" deg selv om du har flyttet til deres hjemsted, men om de driver med aktiviteter som du har lyst til å være med på, det være seg trening, musikk, politikk eller noe annet er det lurt å spørre om å få bli med.

De er søstre. Det må de få fortsette å være. Søsterklubben må du i hvertfal ikke trenge deg på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...