Gå til innhold

Flere en meg som fikk bedre selvtillit som mor jo eldre barnet ble?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke en god følelse på min egen morsrolle når poden var baby frem til han bikket året.

Noen andre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Me too.

Følte meg veldig usikker da jeg fikk barn. Spurte hele tiden om råd og var hele tiden livredd for å gjøre noe feil.

Nå som han er på skolealder, så slapper jeg av litt mer. Føler at selvtilliten som mor har steget og er ikke lenger redd for å gjøre noe feil.

Skrevet

Ja, jeg var veldig redd for å gjøre feil ogble veeeeldig sliten når poden skreik og ingen ting var bra. Da følte jeg meg som verdens verste mor som ikke kunne se til å finne årsaken til at barnet mitt gråt. Jeg lot aldri poden gråte i sengen og tok han opp ved det minste knyst. Jaja, ris for egen bak for han er jammen ikke bedre :P Selvtilliten min er blitt mye bedre da!

Skrevet

Jeg og!

Jeg var så usikker det første året med førstemann. Nå er jeg tobarnsmor og jeg føler meg veldig komfortabel med morsrollen min. Jeg tør faktisk å skryte og si at jeg er en god mamma for mine barn:) Skulle ønske jeg var like selvsikker på andre områder:p

Skrevet

Samme her.

Jeg har også fått bedre selvtillit jo flere barn jeg har fått!

Venter mitt tredje nå, og håper jeg klarer å være TOTALT avslappet og ha 110 % tro på meg selv denne gangen.

Har nemlig hatt en tendens til å være litt stresset! Over soving, spising og alt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...