Gå til innhold

høydeforskjell: er 173 og 180 for lite?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har alltid likt å være sammen med menn med litt høyde, og han jeg dater nå er ikke så veldig høy. Plager meg litt egentlig. Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det er for lite? Er jorden flat?

Skrevet

Ehh, vi kan jo ikke bestemme hva du skal like?!

Skrevet

Dump han....

Hvor gammel er du, er ikke høyden du skal være sammens med men personen. Hvis den lille høyde forksjellen avgjør om du tenker på og leve med vedkommende eller ikke, så synes jeg du ikke er klar for noe forhold og han faktisk fortjener bedre behandling enn og bli dumpet pga att anntall cm var for lite.

Skrevet

Min mann er 168 og jeg er 173. Og jeg tenker ikke på at han er lavere enn meg. Jeg har vært hodestups-forelska i han siden jeg var 16 år(30 nå) og hadde aldri bytta han ut pga en så tullete ting.

Skrevet

det er jo syv cm så ikke så ille. mulig du blir høyere enn han med høye heler men det er en vanesak:)

Skrevet

jeg kunne aldri vært sammen med en mann som var lavere enn meg selv men 7 cm forskjell er helt ok. Bedre om det hadde vært 10-12 men alt kan ikke være perfekt.

Skrevet

Ja alt for lite! Dump dvergen!

Skrevet

Oj.. mannen min er bare 167 cm.. og jeg er 171 cm.

På tide å skifte han ut skjønner jeg...

Skrevet

Ja det er selvsagt alt for lite. Hadde dumpet han snarest.

Skrevet

er dere ironiske eller mener dere det er for lite?

Skrevet

Helt ælig? Jeg tenkte hæ? Tuller du? Poenget er vel om du liker han? Ikke hvor høy han er . Og han er jo høyere enn deg.

Skrevet

ja helt seriøst, kan jo ikke gå med høye støvletter uten å bli høyere enn ham, det plager meg... man vil jo gjerne se opp til mannen sin og ikke ned.

Skrevet

Hoho, det mest overfladiske jeg har lest på lenge!! her inne.

Skrevet

Altfor liten fyr, dump han snarest !!!

Skrevet

jeg er jo ikke forelsket i ham så jeg må vel finne ut om jeg kan leve med denne lille forskjellen eller om jeg vil ha en som er høyere.

Skrevet

Hvor gammel er du da? Siden høyden betyr så mye for deg.

Men hvis du er seriøs, så gjør du han en tjeneste ved å dumpe han her og nå. Han har rett og slett fortjent bedre enn deg!!!!

Jeg er 175 og mannen er 173 og høyden har ALDRI vært noe problem.

Skrevet

Nei uffameg, det er for lite!! Men hvis du virkelig elsker han, kan du jo kjøpe platåsko til han! Hvis han nekter å bruke de, må du bare dumpe han!!!!!!

Skrevet

Om det at han er "bare" 7 cm høyere enn deg gjør at du vurderer forholdet, så er han nok ikke mannen for deg, uansett. Hvis han virkelig var mannen i ditt liv, så ville du ha valgt han om han så var 120 på høye hæler.

Om han er en fantastisk mann, bortsett fra i høyde over havet, og du vurderer å droppe han av den grunn, så er du mer overfladisk enn det som er bra for deg, og da fortjener definitivt HAN en bedre kvinne.

Skjerp deg. Utseende er ikke viktig i det lange løp. Eller , om det plager deg så: Velg flate sko.

Skrevet

Du trenger jo ikke støvletter med ti cm hæl, heller, HI. Du kan fint ha høye støvletter uten at du blir over 180 høy. Jeg er like høy som deg, og eksmannen min var akkurat like høy som meg. Selvfølgelig foretrakk jeg høye menn, greit å føle seg litt liten. Men det betød ikke at jeg ikke falt pladask for eksmannen min første gang jeg møtte ham :) Og høyden hans plaget meg faktisk aldri - ikke ham, heller.

Men dette kan uansett være en fin syretest for deg. Hvis du finner ut at du veier for og imot basert på høyden hans, så er du ikke forelsket uansett. Da mangler han noe helt annet, og så tror du at det handler om høyden. Om han er rett for deg, vil du merke det på kjemien, og da vil du overhodet ikke TENKE på høyden hans - det lover jeg deg.

Skrevet

jeg er snart30. Hva i all verden har det å si?! Er sikkert bare en vanesak og han er jo høyere enn meg, men bare ikke så mye som jeg skulle ønske.

Skrevet

09:57: du har sikkert rett, takk for svar. Prøver kanskje å finne feil ved ham og det er dårlig gjort. Han er en flott mann.

Skrevet

Hvis han hadde vært lavere enn deg hadde jeg forstått men han er tross alt 7 cm høyere og det er helt normalt. Lykke til!

Skrevet

Hehe, HI da.. dette er jo nesten komisk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...