Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 prøver å få tatt urinprøve av snuppa, men det er jo klin umulig...3 posen jeg har på henne nå, flere ssom bruker slike poser?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 syntes det var heeeelt håpløst jeg også! Ungen ville ikke, den satt ikke ordentlig, var ubehagelig å ha på og vondt når vi skulle ta den av igjen. Vi la en brødpose i potta isteden. Ga henne godt med drikke og gikk 5 turer på potta i løpet av en time og vips så hadde vi fått til en prøve!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 okei:) nå er hun ikke så stor at hun sitter på potta, så det blir litt vanskelig:( jeg ser det gjør litt vondt for henne når jeg drar posen av, hun knyter seg liksom:S vet ikke om jeg skal vente til imorgen med å prøve flere ganger eller om jeg skal dra ned til byen å kjøpe flere poser nå...hun er litt rød:S
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Vet du hva? Prøv likevel, små babyer tisser jo rett som det er, noen konsekvent når de får av bleien hehe...så om du prøver å holde henne over en potte/bolle med pose i, så kommer det kanskje noe!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Hun trenger ikke være stor nok til å sitte selv. Bare sett deg godt til rette med potta mellom dine lår, ungen støttet til din kropp, og noen leker eller bøker tilgjengelig for å underholde henne. Mye enklere enn de ekle posene i bleia:-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 okei kan prøve, takk for tips:) skal finne frem brødposer;)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 skal prøve, får håpe hun ikke blir sinna:P hehe....
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 her funket det best å sette på posen og så sjekke bleia kjempe ofte.. slik at du får tatt av posen med en gang hun har tisset (hvis ikke renner det bare ut)! Lykke til - her er rekorden å måtte bruke 7 poser i løpet av en dag for å få bittelitt urin.. Smør godt med inotyol eller annen salve du bruker mot sårhet når dere er ferdige
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 pose nr 5 nå....:S prøvde potte også uten hell...tenk at man må bruke en hel dag for å få en dråpe urin:P nå stenger labben om 2 timer også så nå MÅ snuppa tisse....
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 neeeeeeei nå bæsjer a! et var den prøven....vet ikke om jeg makter mere nå, vil uuuuuut i sola på trille, ikke sitte inne med urinposer dagen lang:( men hun har hatt nyrebekkenbetennelse for 8 mnd.siden og må levere månedlige urinprøver. Hun har vært litt sutrete i det siste(kan jo være tenner også da), også kom det litt blod etter hun hadde bæsjet en dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå