Gå til innhold

j*******urinpose :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

prøver å få tatt urinprøve av snuppa, men det er jo klin umulig...3 posen jeg har på henne nå, flere ssom bruker slike poser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syntes det var heeeelt håpløst jeg også! Ungen ville ikke, den satt ikke ordentlig, var ubehagelig å ha på og vondt når vi skulle ta den av igjen.

Vi la en brødpose i potta isteden. Ga henne godt med drikke og gikk 5 turer på potta i løpet av en time og vips så hadde vi fått til en prøve!

Skrevet

okei:)

nå er hun ikke så stor at hun sitter på potta, så det blir litt vanskelig:(

jeg ser det gjør litt vondt for henne når jeg drar posen av, hun knyter seg liksom:S vet ikke om jeg skal vente til imorgen med å prøve flere ganger eller om jeg skal dra ned til byen å kjøpe flere poser nå...hun er litt rød:S

Skrevet

Vet du hva? Prøv likevel, små babyer tisser jo rett som det er, noen konsekvent når de får av bleien hehe...så om du prøver å holde henne over en potte/bolle med pose i, så kommer det kanskje noe!

Skrevet

Hun trenger ikke være stor nok til å sitte selv. Bare sett deg godt til rette med potta mellom dine lår, ungen støttet til din kropp, og noen leker eller bøker tilgjengelig for å underholde henne. Mye enklere enn de ekle posene i bleia:-)

Skrevet

okei kan prøve, takk for tips:) skal finne frem brødposer;)

Skrevet

skal prøve, får håpe hun ikke blir sinna:P hehe....

Skrevet

her funket det best å sette på posen og så sjekke bleia kjempe ofte.. slik at du får tatt av posen med en gang hun har tisset (hvis ikke renner det bare ut)!

Lykke til - her er rekorden å måtte bruke 7 poser i løpet av en dag for å få bittelitt urin..

Smør godt med inotyol eller annen salve du bruker mot sårhet når dere er ferdige

Skrevet

pose nr 5 nå....:S prøvde potte også uten hell...tenk at man må bruke en hel dag for å få en dråpe urin:P nå stenger labben om 2 timer også så nå MÅ snuppa tisse....

Skrevet

neeeeeeei nå bæsjer a!:( et var den prøven....vet ikke om jeg makter mere nå, vil uuuuuut i sola på trille, ikke sitte inne med urinposer dagen lang:(

men hun har hatt nyrebekkenbetennelse for 8 mnd.siden og må levere månedlige urinprøver.

Hun har vært litt sutrete i det siste(kan jo være tenner også da), også kom det litt blod etter hun hadde bæsjet en dag....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...