Gå til innhold

Synes alle at sine egne barn er de vakreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om det er sånn at alle (de fleste) foreldre synes at sine egne barn er de aller vakreste, uansett hvordan de ser ut? Og nå mener jeg vakrest utseendemessig, ikke at man elsker barna sine og synes de er de skjønneste, godeste, flotteste ungene osv. Er bare nysgjerrig på om det er noe i oss som gjør at vi synes vår egen unge er den peneste uansett om naboen sitt barn egentlig er mye penere.

Selv er jeg mor til en jente på 3 år og jeg synes virkelig at hun er den peneste jenta jeg noen gang har sett, et riktig vakkert barn. Har alltid liksom vært litt hemmelig stolt fordi jeg har det vakreste barnet på jord. Sikkert mange som føler det om barnet sitt. Men hvordan blir det da når man får nr 2? Synes man at begge er akkurat like vakre? Eller er det noen som synes den ene er enda vakrere enn den andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min er fin, søt og flott, men jeg klarer fint å se, og innse, at det fins barn som er penere enn henne

Skrevet

Min tre ER de vakreste barna.. ;)

Skrevet

Jeg synes det er vanskelig å vurdere hvor vakker gutten min er "objektivt sett". Jeg tror han er ganske fin (store øyne gyllen hud (latino-norsk)), men jeg ser at det sikkert finnes barn som er enda vakrere. Jeg klarer å skille det fra følelsen av at jeg synes han er det vakreste i verden hver gang jeg ser på ham. Nå har vi en til på vei, så det blir spennende å se hvordan det blir da. :)

Skrevet

Jeg har et utrolig pent / vakkert barn, og et ganske gjennomsnittlig barn, som tar alt igjen på sjarmen. For meg er de selvfølgelig like fantastiske, men det er kun nr en som til stadighet får kommentarer av både kjente og ukjente på hvor nydelig han er:-)

Skrevet

eg var livredd for å få en datter, for tenk om hun var skikkelig stygg. Føler det er lettere for gutter å slippe unna med et litt spesielt utseende. Men det slapp jeg og tenke på for sønnen min kommer til å bli fotomodell. Han er vakrest i verden :D

Skrevet

Jeg synes også at mine 2 jenter er de vakreste barna på jord....!!!

Jeg klarer å se at andre barn også kan være søte og pene, men mine stiller nok i en egen klasse - he he...

Rart det der at man blir helt blind ovenfor sine egne barn.

Jeg er jo så fæl at jeg nesten ikke synes andre barn er søte lenger jeg da. Før jeg fikk barn klarte jeg det, men nå ser jeg bare "feil" ved (nesten) alle andre barn.

Kun bestevenninna til min eldste jente synes jeg er søt, men det er vel fordi hun gjør min datter så glad.

Gud så grusom jeg er!!! Jeg skjuler det veldig godt da, og later som jeg liker alle andre barn. Huff og huff, skjerpings!

Men regner nok med at andre foreldre kan tenke likt som meg.

Skrevet

Tviler på at barnet ditt er vakrest på denne jord HI, det er nemelig mine 3 nydelige prinsesser <3 !!

Skrevet

Mitt barn er selvfølgelig verdens herligste, men jeg greier likevel å se at andres barn også kan være pene!

Skrevet

Jeg har det omvendt jeg. Etter jeg fikk barn selv har jeg tenkt at alle barn er vakre. Datteren min får mye kommentarer på utseendet men mange flere på personligheten og det er den jeg er stolt av. Hun har verdens vakreste personlighet.

Skrevet

Vårt barn er nydelig vakker!Hun var født med masse(da mener jeg MASSE!) sort hår(heksehår;) ) og stoooore blå øyne!:D nydeligst i verden!!!!Synes vi;) Får høre det hver dag også at vi har et premiumbarn;)

Skrevet

Jeg har fått mye skryt av sønnen min utseendemessig. Mangen som har sagt hvor kjekk og sjarmerende han er.

Skrevet

Jeg har sett barn som er vakrere enn mine barn. Men det er ingen andre barn som vekker dem følelsene i meg som mine egne barn. Jeg synes jo barna mine er vakre, men jeg er ikke blind jeg har sett penere barn.

Skrevet

Det er faktisk et kjekt grep fra naturens side at vi selv synes våre barn er vakre. Det gjør at vi tar ekstra godt vare på dem!

Jeg er heldig og har et "vakkert" barn i klassisk forstand og jeg er glad for det på hennes vegne. Det vil gjøre ferden i livet lettere. Det er synd å si det, men slik virker altså verden.

Skrevet

Datteren min er vakker. Glansfullt hår, store dådyrøyne med lange vipper, gylden hud og et strålende smil. Får ofte kommentarer på at hun ser ut som et reklamebarn osv. Men hun har en personlighet som overgår utseendet. Snill, omsorgsfull, aldri sjalu, full av kjærlighet osv. Det er personligheten hennes jeg er mest stolt av. Fatter ikke at jeg har født et så godt menneske. Utseendet har lite å si. Jeg fikk veldig mye komplimenter på utseendet som ung og det betyr absolutt ingenting .

Skrevet

Klarer å se at andre barn er pene, men føler meg utrolig heldig som har fått såvakre barn. Synes de rett og slett er helt nydelige og klarer ikke å få nok av dem begge. Har ei jente og en gutt. Følelsene er på lik linje med nyforelskelse, jeg kan ikke få nok av dem og jeg klarer rett og slett ikke å se at de er noe annet enn perfekt både utenpå og inni.

Skrevet

Hehe ja selvfølgelig er min datter den vakreste men jeg synes alle barn er vakre. Datteren til venninnen min er jo bare helt skjønn vakker og fin men på en helt annen måte en min.

Gutten jeg jobber tett med på jobb er den flotteste gutten jeg vet om, men sønnen til søsteren min er den vakreste babyen jeg kjenner.

Skrevet

Har dere ikke hørt eventyret om myrsnipa?

Hver synes best om sine barn...

Det finnes bare ett vakkert barn i verden og hver eneste mor har det:-)

Skrevet

Klart at sønnen min er det vakreste i min verden! Men samtidig kan jeg fint se at andres barn er pene,vakre og søte også :)

Skrevet

Tja det og mene att barn som er vakrere att man er gla for det pga det gir mere fordeler her i livet ikke alltid stemmer. Selv om andre ser på dem og tenker att wow hun var pen, så har jeg ofte sett att dem barna sliter mere med selvtilitten, oftere for anoreksia etc så ikke alltid masse fordeler med og være ekstra pen heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...