Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Er dere fornøyde, eller funker de ikke så godt?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Lurer jeg også på... Virker jo så veldig enkelt!! Nå har jeg bare gutter, og dermed en god del mørke klær. Innbiller meg at navnet ikke vil synes så godt på mørke klær??
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har kjøpt det tidligere, og det funka som gull! Sitter enda på, det jeg stempla for 3 år siden
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Jepp,liker stempelet veldig godt! Enkelt og bra! Eneste det ikke funker på er helt mørke klær, som f.eks brune eller mørkeblå.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Hi her. Jeg har kjøpt et, og har vasket klesplaggene på 40 grader. Jeg tror jeg har gjort alt etter bruksanvisning, men blekket er dratt utover etter vask. Sendte e-post til kundeservice, og de vil ha det tilbake til testing, fordi det er et ukjent problem for dem. Men da blir jeg jo nervøs, for enn hvis det er min skyld at blekket sitter dårlig!:-p
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Fungerer det bra uansett hvilken farge det er på klærne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå