Gå til innhold

Såååå koselig ?


Tenker på nr 4

Anbefalte innlegg

I går ryddet mannen litt på soverommet vårt:)

Og så skrudde han opp stellebordet til lille Oliver:)

Er jo bare så koselig å våkne til synet av det ♥

Jeg måtte jo fylle det opp med bleier, klær, håndklær og div andre saker :)

 

Til uka får vi seng til lillegutt ♥

Tenk at det er bare 46 dager til termin for meg i dag :)

 

Dere da ?

Begynt å gjøre det klart til baby'n kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er kjempestas <3

 

Har fått opp stellebordet, vasket og strøket klær. Kjøpt en kommode til babyklær. Vogn og seng kommer om ca to uker. Bilsetene står klar. Gleder oss masse <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke forbredet noe ennå jeg. men når jeg er ferdi å male soverommet mitt skal jeg kjøpe komode til babyen osv:):) senga skrur vi ikke opp før jeg har født (litt overtroisk). så blir d vell litt vasking og stryking av babytøy ettervert, når komoden er på plass mm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har endelig vi også kommet i gang! Ikke termin før 22.mai, så litt sent i måneden. Følt jeg har all verdens tid! Men i helga fikk vi kjøpt kommode til kommende storebror, så stellekommoden ble frigjort til babyen. Ikke vasket den enda, men fått den inn på badet. Hentet babyklær på loftet hos mamma og de i går, så nå skal det vaskes. Og har endelig fått postet brevet til NAV.. Så er i gang, iallefall! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt klart! :-) Vasket klær, lagt de på plass. Vasket babyutstyr (vippestol, bilsete, leketeppe). Har lagt bleier i stellekommoden nede (den brukes fortsatt til storesøster og), og ordnet stelleplass oppe. Har funnet fram nesten alt jeg skal ha i sykehusbagen, pakker den ferdig om noen uker tenker jeg.

Lekegrind har vi kjøpt brukt og satt opp. Vogn har vi og bagdelen er gjort klar til vi kommer fra sykehuset.

Eneste jeg må gjøre, er å legge noen klær i stellebordet nede, men det haster ikke :-)

 

Har termin 1. Mai, så er greit å ha litt tid å slappe av på og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da :D Vi har begynt å gjøre klart vi også. Storebror har fått stor seng, også har han sagt det er greit at lillesøster får babysenga hans ;) Kurven vi skal bruke er snart klar, må bare feste trekket og sette på himmelen, begynt å vaske klær og satt opp stellekommoden hennes. Har fått beskjed om at hun kommer til å komme en god stund før termin, da hun allerede har begynt å gi meg rier, men jeg håper hun holder seg inne litt til. Har termin 6 mai, men de tror hun blir i magen i maks 2-2,5 uke til...så blir spennende å se da :) Hun er jo velkommen uansett :D

 

Kos dere masse i tiden fremover :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke fått gjort noen ting ennå pga at jeg har vært innlagt siste 2 ukene.. MEN i morgen får jeg kanskje reise hjem, og da skal det ordnes istand til den lille kommer.. Legen sier jeg er på "overtid" nå da de har trodd siste 2 ukene at babyen skulle komme når som helst.. Men selv med flat mormunn og liten åpning så har babyen holdt seg der den skal.. så jeg håper og tror jeg har et par uker til før babyen kommer. :) 8termin 6 mai). (imens jeg har vært på sykehuset så har mamma vasket de minste klæra og min samboer har pusset babysenga).. :) så noe er jo gjort.. :) I morgen får vi vogna vi har bestilt.. :) og vugga er vasket og klar til å ha på stua.. ( må bare hente den først)..

Gleder meg til å ordne istand hjemme så det faktisk ser ut til at vi venter en baby snart.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det meste på plass. mangler vonga, men den får vi av søstra mi de nærmeste ukene. skulle nesten ønske jeg hadde mere igjen så jeg har noe å tusle med mens jeg går her og venter :) termin 4 mai, men tror tulla kommer i påska :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lyst til å ordne alt klart med en gang, men har ikke termin før i slutten av mai, så kan vel vente noen uker til.. Mangler kommode, stellematte, seng og madrass, ellers er det meste i hus. Gleder meg til senga kommer og jeg kan kose meg med å re opp sengen!! =) Får se hvor lenge jeg klarer å holde meg før jeg order klart alt. hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...