Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 fant ut at jeg måtte bruke 85 D, synes det høres så stort ut og føler ikke jeg har SÅ store bryst, men likevell:) hva bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Det er vel egentig ikke såå stort? Jeg bruker selv 75D, men jeg er veldig liten, da..
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 nei kanskje ikke, brukte b cup før jeg ble gravid og nå er jeg D...synes ikke puppene ser noe særlig større ut, men det må de jo være...(ammer ikke lengre)...er 63 kilo og164...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Jeg brukte selv b-cup før jeg ble gravid, men var vel for ung til å vite om puppene var helt ferdig utviklet De ser egentlig ikke så mye større ut heller, men om jeg legger de i hånden kjenner jeg tydelig forskjell, ja;) Er selv 60 kilo og 1,63 - 07:46
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 70 E Høres stort ut, men er ikke så stort:-) Jeg er 178 cm og veier 70 kg.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Det er vel ikke så ille? Høres ut som om du har normale pupper, men ikke så mye at det vekker altfor mye oppmerksomhet;) Jeg bruker 75 G (er ikke overvektig) og jeg liker IKKE måten noen menn ser på meg:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå