Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 jeg fikk lappen ifjor og hadde et lite sammenstøt med en bil rett etterpå, selv om et ikke var min feil ble jeg i ettertid livredd for å kjøre bil...hater det!Følte meg ikke god nok pga jeg fikk lappen på så kort tid.....men nå igår var jeg plutselig ikke så nervøs lengre, MÅ ut idag ned til byen, men jeg er foreløbi ganske rolig.... Ellers har jeg grått og svetta og hatt skikkelig panikk angst flere dager før jeg skulle ut å kjøre, men nå har jeg bare litt puls, ingen gråting og ganske rolig....wish me good luck;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå