Gå til innhold

plutselig ikke nervøs....


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk lappen ifjor og hadde et lite sammenstøt med en bil rett etterpå, selv om et ikke var min feil ble jeg i ettertid livredd for å kjøre bil...hater det!Følte meg ikke god nok pga jeg fikk lappen på så kort tid.....men nå igår var jeg plutselig ikke så nervøs lengre, MÅ ut idag ned til byen, men jeg er foreløbi ganske rolig....

 

Ellers har jeg grått og svetta og hatt skikkelig panikk angst flere dager før jeg skulle ut å kjøre, men nå har jeg bare litt puls, ingen gråting og ganske rolig....wish me good luck;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da! Lykke til idag! :)

Skrevet

Lykke til det kommer til å gå bra.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...