Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Vi skal mest sannsynlig bytte bolig til sommeren, og skal ha vår førstefødte i slutten av juni. Ser absolutt ikke fram til flytting, da jeg ikke får bidratt så mye til pakking og slikt før barnet kommer..... Kjenner jeg blir ganske stresset av å tenke på hele greia. Vi har bodd samme plass i 6 år, så det har bygd seg opp endel ting gjennom årene. Hva er ditt beste flyttetips?
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #2 Skrevet 21. mars 2011 Vi flyttet rett før første ble født. Beste tipset er å pakke en til tre esker om dagen og la mannen ta sin del. Og selvfølgelig leie flyttebyrå til å bære og frakte tingene. Bruke familie til å hjelpe med utpakkingen og oppsettingen av møbler og annet som dere ikke gjør noe å få hjelp til.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Vi flytta en mnd etter, og det var noe herk!! Men det er jo det alltid med flytting.. Jeg var ganske dårlig også, men begyngte pakkinga mange mnd før! Pakka ned ting vi ikke brukte først, så alle klærne bortsett frå noen få skift, (vaska heller litt oftere), pakka ned kjøkkenet, bortsett fra to panner og steikepanna (kjøpte pappfat og pappkrus og bestikk).. Og kast eller gi bort alt dere ikke bruker! Det er jo det beste med flytting, skikkellig opprensking! Anbefaler deg faktisk å begynne å pakke allerede nå... Vi fikk hjelp til det tyngste, og resten bar vi selv. Jeg bar nok litt mer enn hva jeg burde sånn rett etter en fødsel...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Ja, det hadde vært flott med flyttebyrå, men vi skal nok ikke flytte lengere enn kanskje 800 m i luftlinje...:-/ Og vi får ikke vite om vi får ny leilighet før i slutten av mai....... Så hvis jeg begynner å pakker nå, så kan det hende at jeg må pakke alt opp igjen :-) Men, kan jo begynne å kaste ting som vi ikke trenger? Det blir nok noen sekker det også. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå