Gå til innhold

Endelig! Prøvere siden nov/10 vi er så lykkelige!:-D


novembergutten:)

Anbefalte innlegg

Tok en test for moro skyld lørdag morgen, og samme dag skulle vi ta fly til Lillestrøm fra Sørlandet å på båtmessen, jeg og min mann, med middag og vin:) men, det ble ikke noe vin på meg;) Vi har "prøvd" siden nov. og endene skjer det, når vi minst venter det, tenker på det og snakker om det:) Ville bare dele godnyheten her:) Moro å "plassere" oss helt sikkert her på terminklubbene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse, og velkommen i klubben! Så kjekt at dere ikke trengte å prøve så lenge! Er det nr 3 du venter? Det er det hos oss. Blir en hel gjeng, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye ja. Vi venter nå nummer 3. Og vi har vært prøvere siden mai 09, og nå sitter endelig spiren der :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk og det samme til dere og:) Vi slapp å prøve så lenge, men rart med det å lenge det føles når en har lagt planer i forhold til de barna man har fra før av, skole/bhg og egen jobb situasjon i tillegg:) har dere noen tips på hvor langt man kan være på vei før man sier det på jobb, ehhm, begynte i ny jobb idag, og er ca 4 uker på vei:-P Prøver å ikke la det være for "kjipt" å legge det frem for en ny arb. giver etter kort tid på tanke med at jeg har en "tendens" til å bli svært dårlig i sv.sk... Har dere noen tips dere vil dele med meg?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...