Romantic Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Holdt meg åken hele jævla natta, fordi jeg snorker vist som ti voksne overvektige menn, ellernoe... Men faen skal jeg gjøre da?? Er man tett så er man tett! Og når typen ligger. I 4 timer og ikke får sove, da er det kanskje han som er problemet?! Kan han ikke bare begynne å ta innsovningsmedisin? Han er så utrolig var på lyder at jeg klikker. Men når han er sovna går det meste, men tro ikke et sekund at han legger seg litt før meg for å få en bedre natt! Nei, her skal man sitte våken lengst mulig. Sto opp nå for en time siden, så han kanskje får sovna inn, så skal jeg legge meg litt til... Jævlig frustrerende at jeg ikke får sove fordi han har et innsovningsproblem! Måtte bare få det ut...
Celin Malene Skrevet 24. mars 2011 #2 Skrevet 24. mars 2011 Da kan jeg fortelle deg at jeg lever med en snorker, og det er ikke snorkern det er synd på! Har du noen anelse om hvor jævlig irriterende det er? Det er faktisk helt umulig å sove! Det ødelegger de fleste dagene mine på jobb faktisk, fordi jeg alltid er uopplagt pga avbrutt og for lite søvn. Og det er til opplysning en skilsmissegrunn, fordi folk ikke orker mer! Så jeg synes du skal være litt mer ydmyk, og se det fra han sin side!
Lille_bo Gutt 07 og gutt 11 Skrevet 24. mars 2011 #3 Skrevet 24. mars 2011 Sov i ro ørepropper!!! Værsågod til dere begge!
Tarantulla Skrevet 26. mars 2011 #4 Skrevet 26. mars 2011 Mye man skal irritere seg over. Man kan ikke noe for at man snorker, og man kan ikke noe for at man ikke får sove pga at andre snorker heller. Om det hadde vært et så stort problem for han, så hadde han lagt seg før deg. Ellers anbefaler jeg også sov-i-ro.
førstogsist Skrevet 29. mars 2011 #5 Skrevet 29. mars 2011 Jeg lever også med en snorker. Av og til legger jeg meg på sofaen for bedre nattesøvn. Vi har snakket om å kjøpe en plass hvor vi kan ha hvert vårt soverom faktisk. Vi har vært sammen i 16 år, og behøver ikke ligge oppå hverandre. Kult å snike seg inn til hverandre når man vil ha kos. Digg å smyge tilbake til seg selv når man vil ha en god natts søvn.
ninini Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 bor også med en snorker og det er så ille at jeg nesten gråter om natta innimellom.. går jo utover hele parforholdet her ihvertfall.... bytter på å ligge på sofaen på det værste.. hehe.. har jo mange rom her, men får meg ikke til å sove i en anna seng, da får heller sofaen duge også går jeg inn igjen utpå natta, hender det er bedre da.. jeg skjønner at det kan bli skillsmisse av snorking for å si det sånn... han er jo lei for det men som han sier jeg kan ikke noe for det,, skjønne rjo det og.. men han og sover jo bedre hvis han kan få gjort noe med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå