Gå til innhold

Åh de hekkans kynnerene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opp å hopp igjen, midt på natta, pga vondter.

Våknet av at magen stramte seg noe voldsomt, og jeg fikk vonde mens smerter. Er 35 uker på vei, så slapper vel egentlig litt av. Tok meg en dysj, men kynnerene er der fortsatt. De kommer med jevne mellomrom.

Har også vært mye kvalm i det siste! Noen som vet om det har noen sammenheng med at fødsel nærmer seg?

Skulle ønske det var en alarm som ringte når fødsel skulle skje.. så slapp man å gå rundt å lure å kjenne etter om nettene :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Masse lykke til!! :)

Utrolig heldig er du som venter ett lite gull!!!! *VELDIG misunnelig*

Skrevet

Er bare å smøre seg med tolmodihet! Fødselen kan llerede være i gang, eller du går til termin.. Gikk med sånne kynnere mange mnd før fødselen! Var utrolig slitsomt! På slutten var jeg så lei at jeg bare gikk å venta på at det skulle skje! Hver kveld satt jeg med rieteller på nettet og håpte det skulle gå over i skikkelige rier! Men det skjedde ikke... Har lovt meg selv at neste gang jeg skal føde skal jeg ikke gå å vente på fødsel! Skal holde meg opptatt med andre ting!

Når fødselen endelig starta var jeg ikke i tvil et sekund at det var fødsel. ¨Kynnerne jeg hadde kjent påså lenge var bare kos i forhold til riene som ventet! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...