Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #1 Skrevet 21. mars 2011 Når jeg leser et innlegg, så lurer jeg noen ganger på hvor gammel hi er. Faktisk alle som svarer også. Hadde hvert litt interresant og finne ut av. Hvis alle hadde skrevet på slutten av innleggene sine hvor gamle de var? Jeg begynner.. Er 23 år. Og er veldig nysgjerrig;)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #3 Skrevet 21. mars 2011 Jeg tenker også ofte på alderen til HI, om alderen hadde stått nederst i hvert innlegg/svar hadde jeg hatt litt mindre å tenke på i løpet av dagen. -36-
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #4 Skrevet 21. mars 2011 Hmm.. Hvorfor det? Alder har lite og ingenting med modenhet å gjøre, noe som av og til blir pinlig klart her inne Er 25 forøvrig
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Selvfølgelig har alder med modenhet å gjøre. Jeg selv ble for eksempel regnet for å være veldig moden som 18 åring, mye på grunn av oppveksten min og noen sterke opplevelser. Det var bare tull. Jeg trodde jeg var moden og fremsto slik, men det tok mange år å modnes på odentlig og få den tryggheten som følger med alderen. Nå vet jeg heller ikke om modenhet nødvendigvis er det beste kriteriet for om du er en god mor eller ikke, men at alder har mye med modenhet stemmer. Det tror jeg de aller fleste 60 åringer du spør vil svare bekreftende på.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Det hadde nok vært interessant å se alderen på hvert innlegg, men jeg vil tro ordene hadde fått en annen mening i enkelte hodet om det hadde stått et tall under - uansett om det var 17 eller 40. Dibbere tåler ikke sånt... - 21 -
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 Selv følgelig finnes det mange modne 18 åringer. Selv var jeg veldig umoden som 18 åring. Jeg mener jo selv at jeg er mere reflektert og moden i dag. Har gjort noen verdifulle erfaringer som man selvfølgelig har vokst på. Jeg synes det var bedre da flere signerte med nicket sitt. Da kunne man liksom nikke gjendkjendene, at det svaret der kunne man liksom forvenete fra den peresonen. -28-
Voilà Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Men, da er det jo bare å huke av anonymknappen, da:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #12 Skrevet 21. mars 2011 22 år Har vært gjennom mye og skal gjennom mye mer
Tante Blås Squaw Skrevet 21. mars 2011 #15 Skrevet 21. mars 2011 32. Og dette er den ørtende tråden der det spørres om dibbernes alder, hehe! )
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #17 Skrevet 21. mars 2011 Vel,selv om man er en moden 18 åring så er man som regel dobbelt så moden når man er 36 -36-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå