Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Blir man aldri lei? Jeg mener, etter 10 år med sex med den samme personen, er det da slik at man ønsker noe mer? Noen som har ønsket, men aldri gjort noe med det? Jeg bare lurer da jeg er redd min samboer er av typen som blir lei, og har bare dårlige erfaringer når det kommer til trofasthet. Det finnes liksom ikke. Hvor sannsynlig er det at man holder seg til den ene personen så lenge man er sammen? Og da tenker jeg over flere år.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Det krever noe å være trofast mot partneren i "ørten" år. Unge folk i dag er vel ikke oppdratt til en slik disiplin?
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Absolutt alt vi repeterer her i livet blir en vane og kjedelig! Sex er ikke noe unntak. Men kanskje mer viktig med variasjon i lengre forhold en korte? Det er sikkert en grunn til at folk oppi årene har en del sexleketøy, må gjøre noe spennende innimellom;) Åpenhet til partneren om akkurat det du skriver er viktig!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #5 Skrevet 21. mars 2011 Vært sammen med gubben i 12 år.Enda ikke blitt kjedelig.Vi har et veldig bra sexliv.Blir faktisk bare bedre og bedre. Så jeg har ikke noe "angst" for at han skal bli lei så langt :-D
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #6 Skrevet 21. mars 2011 Jeg er ung selv, og er sjokkert over hvor lett unge mennesker tar på sex. Jeg har venninner på 20 som har hatt sex med 15 stk, og det syns jeg er skremmende. Er det fine og personlige med sex helt borte? Jeg syns personlig at sex med en jeg elsker er det beste, og har derfor ikke hatt mange partnere. Samboer er ikke slik. Han har hatt mange, noe som plager meg litt, siden jeg har de verdiene jeg har. Hva tenker dere? HI
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #7 Skrevet 21. mars 2011 Det blir som med yndlingssjokoladen, man blir ikke lei av den selv om man vet det finnes andre varianter som sikkert også er gode.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #8 Skrevet 21. mars 2011 jeg har vært sammen med mannen min siden jeg var 18 år, og det er 10 år nå. Aldri aldri vurdert sidesprang eller å "bytte ham ut". Nå har vi to nydelige sønner sammen.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #9 Skrevet 21. mars 2011 Vi har vært sammen i snart 11 år, ikke hatt behov for andre i det hele tatt! Ble sammen da vi var unge og ikke hadde erfaring med mange sexpartnere, men likevel ingen behov for å prøve ut andre /bytte ut hverandre!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #10 Skrevet 21. mars 2011 Det er mye som ikke er gøy her i livet, men det må gjøres lell!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #11 Skrevet 21. mars 2011 Hvis jeg innimellom kommer på tanken på hvordan det vil være å ha sex med en annen, så ser jeg for meg øynene til den mannen som elsker meg høyest, som kysser bakken jeg går på og forguder meg og har gitt meg verdens fineste barn, når jeg forteller ham at jeg har sviktet ham på den mest skitne måten det er mulig å svikte noen på. Det holder i massevis for å holde meg på den smale sti. Dessuten har jeg hatt sex med nok folk til å vite at det ikke er partneren som avgjør hvor godt jeg har det, men meg selv.
Himmel og hav Skrevet 21. mars 2011 #12 Skrevet 21. mars 2011 Nå er det jo ikke sånn at sexen ikke utvikler seg underveis i et forhold, da. Akkurat som man ikke snakker om de samme tingene hver dag, så er ikke sexen den samme heller. Man blir tryggere, preferansene endrer seg og man finner ut av ting sammen. Derfor blir det ikke kjedeligere, men deiligere. Jeg vet at om jeg fant meg en ny mann nå, så ville han neppe kunne måle seg med han jeg har hatt sex med i 19 år, og som kjenner meg * kremt*, ut og inn ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #13 Skrevet 21. mars 2011 Jeg har bare lyst til å legge til noe. Jeg er også sammen med samme mann på 12. året, gift i 7 av dem - og har aldri hatt noe form for sidesprang. Det er jeg ganske overbevist om at mannen min ikke har hatt heller. Sex er én ting - og det er nok mer enn normalt at man av og til fantaserer om andre enn mannen sin, det tror jeg nok også at mennene gjør - men en helt annen ting er å sette fantasiene ut i livet. Å kaste alt på båten for noen minutters spenning - aldri i livet. Så: i mitt hode handler dette om to ting: at man har kjærlighet til mannen sin, samt at man har selvdisiplin. Utroskap er noe man VELGER. En helt annen ting når det gjelder livslange forhold uten sidesprang, er å stimulere og utfylle hverandre på andre områder enn sex. Sex er tross alt bare én del av et forhold, men hverdagen; hverdagskommunikasjonen, samtalene, blikkene, klemmene,diskusjonene, humoren... alt dette er jo viktig at man jobber med kontinuerlig. Det nytter ikke at man funker sammen i senga, men ikke utenfor. For min del iallfall, tror jeg at jeg ville blitt lei av samme mann hvis vi hadde et skikkelig "dødt hverdagsliv" - så det at vi funker bra sammen i hverdagen gjør at vi ikke blir lei hverandre verken her eller der (hehe).
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #14 Skrevet 21. mars 2011 Å gå lei er noe man gjør som barn med ulike leker. Når det gjelder familien, så er det ikke et aktuelt tema. Selvsagt kan det være perioder der man er lei den andre, men det betyr lite for i det lange løp er det best likevel. Veldig mange tror gresset er så himla mye grønnere på den andre siden av gjerdet. - HEY - det er det ikke! (snakker selvsagt ikke om situasjoner med vold osv)
Mø schæl! Skrevet 21. mars 2011 #15 Skrevet 21. mars 2011 Jeg synes denne uttalelsen er så fin: Gresset er ikke grønnere på den andre siden, men det er grønnest der du vanner det. Sanne ord!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #16 Skrevet 21. mars 2011 Bare en liten kommentar til 08;25: Det feigeste man kan gjøre hvis man har vært utro, er å fortelle det til partneren. Da lemper man sine egne problemer og kvaler over på han for å lette sitt sinn. Det fører ikke til noe godt. Hvis man skjønner at sidespranget var veldig dumt og har dårlig samvittighet herfra til månen, får man slite med tanker og følelser på egenhånd og lide i stillhet. Å innrømme vil bare trekke partneren med ned i søla.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #17 Skrevet 21. mars 2011 Du høres vært utro og funnet en "god" grunn for å ikke si det. av hensyn til partneren. Beklager,men det fungerer bare ikke sånn. Partneren finner alltid ut av det til slutt uansett,og da føles sviket enda værre!
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #18 Skrevet 21. mars 2011 11:36, det er nå din mening om saken. Er mannen din enig i at utroskap skal forties? Mannen min og jeg har snakket om dette, og vi er begge enige i at vi ikke vil at forholdet vårt skal være basert på en løgn. For oss begge så er utroskap et så stort og utilgivelig svik, at hele fundamentet til forholdet vårt ville vært ødelagt. Og ingen av oss orker å leve med tanken på at den andre KANSKJE har vært utro. Vi kan jo ikke vite, hvis vi har en avtale om å ikke si noe. Nei, noe sånt måtte opp og frem i lyset. Dette er vi som sagt begge enige om. For så vidt tror jeg aldri dette vil bli noe problem for oss, da vi begge har følt på kroppen hvor ødeleggende utroskap kan være. Hvis man elsker og respekterer hverandre, så er det å ikke ha sex med andre det desidert minste "problemet" man har i et forhold.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #19 Skrevet 21. mars 2011 Jeg for min del spiser ofte flere typer sjokolader, nettopp fordi yndlingssjokoladen hadde ikke vært favoritten dersom jeg bare spiste den;) Man spiser også andre typer sjokolade dersom yndlingssjokoladen ikke er tilgjengelig.... Men samboeren min derimot, han er jeg trofast mot:)
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #20 Skrevet 21. mars 2011 Hvor lei beror på flere ting blant annet innstilling og hvorvidt man er lykkelig ellers. Sliter man økonomisk går man sikkert fortere lei for eksempel.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #22 Skrevet 21. mars 2011 Hvorfor skulle jeg ønske å være utro selvom jeg har vært med samme mannen i snart 12 år? Er sammen med ham fordi jeg ELSKER ham, og det er han som vet hva jeg liker best i sengen! Jeg vet også akkurat hva han tenner på etter så mange år. Om sexen blir vanestyrt kan man jo bryte mønsteret litt innimellom! Så svaret er: Nei, jeg blir ALDRI lei den deilige mannen min :-)|
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #23 Skrevet 21. mars 2011 Elsker dette utsagnet! Det er helt sant! Min mann har vært gift før - og han er veldig opptatt av å "vanne" vårt forholdt nå - det fungerer flott! Vi har vært sammen i ti år nå Og vi kjeder oss ikke:P
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #24 Skrevet 21. mars 2011 jeg har vært sammen med min mann i 8år, og vi har vært gift i et. vi er unge (ble sammen da jeg var 14 og han var 18), vi var begge jomfru da vi ble sammen, så vi er hverandres første og eneste. vårt sexliv er helt fantastisk, vi leker og har det morsomt når vi har sex...det er ikke sånn, misjonær-ride-doggy-ferdi, liksom.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2011 #25 Skrevet 21. mars 2011 har man drømmer og tanker on andre ting inluder partneren... kansje det blir supert...selv deler vi tanker til hverandre, og blir suuuper tente av å hløre den andres kåte tanker:-) sålenge man inkluderer hverandre i det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå