Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #1 Skrevet 20. mars 2011 Har fått bestilt time hos gynekolog nå, etter tips om lege fra folk her inne. Skal til samtaletime til uken, og tar vel celleprøve påfølgende uke. Håper de klrer det nå, de har aldri klart det før fordi jeg låser meg. Må bare få et tillitsforhold til vedkommede først. Jeg bare håper at alt er ok. Ser liksom for meg at noe er galt sidenjeg ikke har fulgt opp. Men har ingen problemer. Hva er symptomer på livmorhalskreft? Jeg hadde KS for to år siden, og da så de i alle fall ikke noe galt i livmoren, menjeg vet ikke om det kan telle for noen trygghet..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #2 Skrevet 20. mars 2011 http://www.lommelegen.no/491553/livmorhalskreft Er eldre enn deg og har heller aldri tatt celleprøve, fordi jeg ikke hadde noe særlig sexliv i yngre år! Sa derfor nei til flere innkallelser til celleprøve.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #3 Skrevet 20. mars 2011 Jeg har også hatt lite sex, og har kun hatt fire partnere. Derfor har ikke legene stresset, når de har sett hvor vanskelig det har vært å gjennomføre. Jeg var inne på et av landets største sykehus til spesialist, men det kunne ikke ha gått verre enn den konsultasjonen. Nå har jeg tatt mot til meg, og håper virkelig at det vil kunne bli gode resultater. HI
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #4 Skrevet 20. mars 2011 Jeg er 28 og aldri tatt celleprøve... Nå er jeg gravid for første gang, så tenkte jeg måtte på første kontroll. Legen mente det gikk helt greit å ta det etter svangerskapet. Så ingen GU da heller. Jeg er glad så lenge jeg slipper jeg GU.. Men på 6 uker kontrollen slipper jeg nok ikke unna. Og skal på en måte blir greit å få sjekka det også. Tror ikke det trenger å være noe problem, selv om en ikke har fulgt opp. Tror symptomene er små blødninger mellom periodene og gjerne etter sex..vet ikke mye om det, men google det og det kommer sikkert en hel masse opp. Lykke til med celleprøven,da:)
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2011 #5 Skrevet 20. mars 2011 Uff.. leste på Lommelegen, der det står en del om seksuell erfaring. Så plutselig kastet jeg et blikk på firkanten til høyre, der det står "Over 30 erfarne leger og fagpersoner", "Anonymt"... Sånn går det når man tenker koffert :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå